ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کاناداویزای توریستی کانادا؛ ؛یا ویزای مولتی توریستی کانادا برای ایرانیان به صورت رایگان امکان تمدید و تبدیل به اپن ورک پرمیت فراهم است.طبق قانون تا ۲۸ فوریه۲۰۲۴ و امکان تمدید اعتبار نیز وجود دارد.

جادوی کانادا را تجربه کنید، کشوری مملو از تنوع فرهنگی، مناظر خیره کننده، و زندگی شهری شلوغ. چه توریستی باشید که دنیا را کاوش می‌کند، از خانواده دیدن می‌کنید، در یک رویداد شرکت می‌کنید یا به دنبال مراقبت پزشکی هستید، ویزای بازدیدکننده کانادا کلید شما برای باز کردن قفل ماجراجویی کانادا است.

پیمایش درخواست‌های ویزا می‌تواند پیچیده و زمان‌بر باشد. اما اجازه ندهید کاغذبازی مانع رویاهای سفر شما شود. ما با ارائه راه حلی سریع، قابل اعتماد و بدون دردسر برای برنامه ویزا بازدیدکنندگان کانادا، این فرآیند را ساده می کنیم. با خدمات ما، سفر شما به کانادا تنها با یک کلیک فاصله دارد.ویزای اقامت موقت (TRV)

ویزای توریستی کانادا چیست؟

ویزای اقامت موقت (TRV):

یک سند رسمی است که توسط یک اداره ویزا صادر می شود و در گذرنامه شخص قرار می گیرد تا نشان دهد که شرایط لازم برای پذیرش در کانادا به عنوان اقامت موقت را برآورده کرده است.

چه کسی به ویزای توریستی کانادا نیاز دارد؟

فقط شهروندان کشورهای خاص برای ورود به کانادا نیاز به ویزای اقامت موقت دارند. TRV ها اغلب برای مدت زمانی مشابه مجوز تحصیل صادر می شوند. اگر مجوز تحصیل دارید، در داخل کانادا به TRV نیازی نیست، اما در صورت سفرهای ناگهانی به خارج از کانادا، ایده خوبی است که یک TRV معتبر داشته باشید.

چرا به ویزای توریستی کانادا نیاز دارم؟

همه افراد برای ورود به کانادا نیاز به TRV ندارند. شهروندان کشورهای معاف از ویزا برای سفر به کانادا به عنوان مقیم موقت (بازدیدکننده، دانشجو یا کارگر موقت) نیازی به TRV ندارند. برای دیدن اینکه آیا برای سفر به کانادا به یک TRV معتبر نیاز دارید، وب سایت IRCC را بررسی کنید.

چه زمانی به ویزای توریستی کانادا نیاز دارم؟

اگر نیاز به سفر به خارج از کانادا دارید، برای ورود مجدد به کانادا به یک TRV نیاز دارید. بنابراین توصیه می کنیم قبل از به خارج از کانادا سفر کنید، برای یک TRV جدید  اقدام کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که این برای شهروندان کشورهایی است که معاف از ویزا نیستند.  

ویزای توریستی کانادا، که رسماً به عنوان ویزای اقامت موقت (TRV) شناخته می‌شود، سندی است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا برای مدت کوتاهی وارد کانادا شده و در آن بمانند، معمولاً تا 6 ماه.

با ویزای توریستی کانادا چه کاری میتوانید انجام دهید؟

 بازدیدکننده کانادا، شما انعطاف پذیر هستید تا همه چیزهایی که کانادا ارائه می دهد را کشف کنید.

  • در سراسر کانادا سفر کنید، از شهرهای شلوغ آن مانند تورنتو و ونکوور گرفته تا مناظر خیره کننده کوه های راکی ​​و آبشار نیاگارا.
  •  از خانواده یا دوستانی که در کانادا زندگی می کنند دیدن کنید و روابط بین مرزی را تقویت کنید.
  •  انجام فعالیت های تجاری مانند شرکت در جلسات، کنفرانس ها و سمینارها. با این حال، شما نمی توانید وارد بازار کار کانادا شوید.
  •  در برنامه های تحصیلی کوتاه مدت که کمتر از شش ماه طول می کشد شرکت کنید.
  •  با دسترسی به امکانات بهداشتی در سطح جهانی کانادا، به دنبال درمان پزشکی باشید.ویزای بازدید کننده کانادا

از طریق ویزای توریستی کانادا چه کاری نمی توانید انجام دهید؟

در حالی که ویزای بازدید کننده کانادا امکانات زیادی را ارائه می دهد، محدودیت های خاصی وجود دارد که باید در نظر داشت.

  • کار: ویزای بازدید کننده کانادا به شما اجازه کار در کانادا را نمی دهد. اگر قصد کار دارید، باید برای Work Permit اقدام کنید. اگرچه در مقطعی از زمان این موضوع برای ایرانیان حل شده است.
  •  تحصیل طولانی مدت: اگر دوره شما بیش از شش ماه طول بکشد، به مجوز تحصیل نیاز خواهید داشت.
  •  اقامت نامحدود: ویزای ویزیتور موقت است و معمولاً به شما اجازه می دهد تا حداکثر 6 ماه در هر بار اقامت داشته باشید. برای تمدید اقامت خود، باید قبل از انقضای ویزای خود برای تمدید درخواست دهید.
  •  درخواست شهروندی کانادا یا وضعیت اقامت دائم: ویزای ویزیتور یک ویزای موقت است و مستقیماً منجر به اخذ شهروندی کانادا یا اقامت دائم نمی شود.

به یاد داشته باشید، برای اطمینان از لذت بردن و بدون دردسر بودن بازدید شما، رعایت مقررات ویزا بسیار مهم است.نحوه درخواست آنلاین ویزای توریستی کانادا

نحوه درخواست آنلاین ویزای توریستی کانادا:

1: از طریق GCKey یا شریک ورود به سیستم وارد حساب آنلاین IRCC خود شوید

2: روی گزینه Apply to come to Canada کلیک کنید’

3: فرم درخواست آنلاین را پر کنید و اسناد پشتیبانی را جمع آوری کنید

4: بارگذاری رسید بیومتریک (در صورت وجود)

5: پرداخت هزینه درخواست

6: درخواست را ارسال کنید و منتظر پاسخ IRCC باشید

.رازهای یک ویزای توریستی موفق کانادا 2024رازهای یک ویزای توریستی موفق کانادا 2024

بسیاری از افرادی که برای ویزای بازدید کننده کانادا درخواست می دهند، نگران این هستند که آیا موفق خواهند شد یا خیر. آیا ویزا خواهند گرفت؟ آیا آنها رد خواهند شد؟ به هر حال، درخواست ویزای بازدید کننده می تواند اعصاب خردکن باشد.

چگونه بفهمم که ویزای توریستی کانادا من تایید شده است؟

درخواست شما بررسی می شود تا مطمئن شوید که تمام مدارک مورد نیاز برای ویزای بازدید کننده کانادا را دارید.

اگر ناقص باشد، درخواست شما بدون پردازش آن برگردانده می‌شود.

اطلاعات دقیقی در مورد میزان تایید ویزای بازدید کننده کانادا وجود ندارد، اما نرخی که کانادا ویزاهای اقامت موقت (TRV) یا بازدید کننده را رد کرده است طبق گزارش اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) ویزا به بیش از یک در چهار در سال 2018 افزایش یافته است.

  • به مصاحبه با مقامات ما در کشور خود بروید
  • برای ارسال اطلاعات بیشتر
  • معاینه پزشکی بگیرید
  • یک گواهی پلیس دریافت کنید

اکثر برنامه ها در چند هفته یا کمتر پردازش می شوند. زمان پردازش به دفتر ویزا و در صورت نیاز به انجام مراحل اضافی (فهرست شده در بالا) بستگی دارد.

پس از بررسی درخواست شما، پاسپورت و سایر مدارک اصلی به شما بازگردانده می شود. صورت‌حساب‌های اصلی بانکی شما یا هر مدرکی که جعلی بودن آن را تشخیص دهید، بازگردانده می‌شود.

اگر درخواست شما تایید شود، ویزا در داخل پاسپورت شما مهر می شود.

چنانچه درخواست شما رد شود، توضیحی دریافت خواهید کرد.افسر مهاجرت کانادا

آنچه باید در مورد ویزای توریستی کانادا بدانید

هنگامی که یک افسر مهاجرت در حال بررسی درخواست ویزا است، همه آنها یک سوال بزرگ در ذهن خود دارند، “آیا این متقاضی پس از پایان سفر خود به کانادا به کشور خود بازخواهید گشت؟” این نگرانی اصلی ما خواهد بود به خصوص اگر متقاضی از کشورهای در حال توسعه یا توسعه نیافته باشد زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان از آن کشورها به کشور باز نمی گردند.

نامه پوششی برای درخواست ویزای کانادا

نامه پوششی بخش کلیدی درخواست برای ویزای بازدید کننده کانادا است. نامه پوششی برای درخواست ویزای بازدید کننده کانادا باید حاوی اطلاعات مهم زیر باشد:

  • هدف از سفر به مقصد
  • توضیح نحوه مدیریت هزینه های سفر و اثبات وجوه ذکر شده
  • منبع درآمد را شرح دهید
  • اگر اسپانسری از کانادا دارید توضیح دهید – رابطه خود را با حامی مالی خود و دلیل حمایت را توضیح دهید
  • یک مرور کلی از برنامه سفر خود ارائه دهید، باید برنامه پرواز خود و همچنین برنامه فعالیت های اصلی برنامه ریزی شده خود در کانادا را ذکر کنید.
  • بنویسید که چرا این کشور خاص (کانادا) را انتخاب کردید
  • اگر برخی از مدارک را ارسال نمی کنید، باید توضیح دهید که چرا آن مدارک را ارسال نمی کنید و توضیح دهید که آیا اسناد جایگزین ارائه می دهید.
  • توضیح دهید که قرار است چه مدارکی را همراه با درخواست ویزای خود ارسال کنید.
  • قصد شما برای بازگشت به کشور خود، باید افسر ویزا را به این باور برسانید که در زمان مناسب به کشور خود باز خواهید گشت.ویزای افسر مهاجرت کانادا

ویزای توریستی کانادا: نحوه بهبود درخواست

بنابراین چگونه افسر را متقاعد می کنید که یک بازدید کننده واقعی هستید که طبق قوانین بازی می کند؟ چندین عامل ممکن است به شما در موفقیت کمک کند.

 1: اولین عامل این خواهد بود که نشان دهید در کشور خود یک استقرار قوی دارید. این شامل ثبات شغلی شما، هرگونه حضور در مدرسه در صورتی که در مورد شما صدق کند، دارایی های شما، وضعیت تاهل، فرزندان و خانواده و هر مسئولیت دیگری که مستلزم بازگشت شما به کشور خود است، می شود. هرچه بیشتر نشان دهید، شانس بیشتری برای متقاعد کردن افسر خواهید داشت.

 2: دومین عامل این است که دلیل بازدید خود را مشخص کنید. شما باید مشخص کنید که چرا به این کشور سفر می کنید. فرقی نمی‌کند جشن خانوادگی، اورژانس خانوادگی، موضوع کاری یا ملاقات تفریحی باشد، باید دلیل خود را روشن کنید. می توانید ترتیب اقامت، دعوت نامه و اسنادی مانند ثبت نام ترتیب داده شده را برای تایید اعتبار مشتری خود وارد کنید. قاعده سرانگشتی، سعی کنید تا آنجا که ممکن است اثبات کنید. عامل سه ترتیب مالی شما خواهد بود. اگر مدرکی مبنی بر وجود بودجه کافی برای بازدید شما وجود نداشته باشد، متاسفانه درخواست شما رد خواهد شد. بنابراین، بدون توجه به اینکه چه کسی هزینه را پوشش می دهد، باید بودجه کافی برای سفر خود را نشان دهید.

 3: اکنون، وقتی به کانادا آمدید، اگر تصمیم دارید بیشتر بمانید، ممکن است گزینه‌هایی وجود داشته باشد. برای کمک با یک متخصص مهاجرت مشورت کنید. امیدوارم درخواست شما موفقیت آمیز باشد و بازدید شما لذت بخش باشد. اگر ویدیوی من را دوست داشتید، لطفاً برای ویدیوهای بیشتر مهاجرت به کانادا، لایک کنید و مشترک شوید. متشکرم.

در زیر لیستی را برای جمع بندی جنبه های مثبت و منفی ارزیابی یک برنامه ارائه کرده ایم:عوامل مثبت ویزای توریستی کانادا

عوامل مثبت ویزای توریستی کانادا:

فاکتورهای زیر جنبه های مثبت در ارزیابی یک برنامه کاربردی هستند:

  • شهروند در کشور محل سکونت معمول خود؛
  • کشور محل سکونت معمولی از نظر سیاسی با ثبات است.
  • اشتغال پایدار و با درآمد خوب (اثبات به شکل نامه ای از کارفرما مبنی بر حقوق، موقعیت شغلی، تاریخ شروع کار و اعطای مرخصی مورد نیاز است).
  • همسر و/یا فرزندانی که متقاضی را همراهی نمی کنند.
  • مالک یک تجارت مهم (ثبت کسب و کار و در صورت لزوم صورت های مالی)؛
  • وضعیت مالی خوب (همانطور که توسط صورت های بانکی ثابت شده است)؛
  • سفرهای قبلی به کانادا؛
  • مسافرت های قبلی به کشورهای جذاب برای افراد غیرقانونی مانند کانادا (ایالات متحده، فرانسه، انگلستان و غیره)؛
  • دارایی در کشور محل سکونت معمولی؛
  • میزبان (به ویژه در موارد ملاقات خانواده) با وضعیت قانونی در کانادا (شهروند، مقیم دائم، دانشجو با مجوز دانشجویی و غیره)عوامل منفی ویزای توریستی کانادا

فاکتورهای منفی ویزای توریستی کانادا:

فاکتورهای زیر جنبه های منفی در ارزیابی یک برنامه کاربردی هستند:

  • میزبان با ویزای بازدید کننده یا مجوز دانشجویی در کانادا باقی مانده است یا به طور غیرقانونی وارد شده است (بر اساس سابقه فرود یا پرونده های قبلی) – تجربه نشان می دهد که در جایی که میزبان قبلاً از سیستم سوء استفاده کرده است، به احتمال زیاد مهمانان او این کار را انجام دهند.
  • مجرد (مخصوصاً اگر جوان باشد و شانس استقرار موفق در کشور محل سکونت معمولی ضعیف باشد)؛
  • وضعیت مالی بد؛
  • شغل با دستمزد ضعیف یا بیکار؛
  • میزبان دوست یا یکی از اعضای خانواده دور است که متقاضی با او تماس کمی داشته است.
  • عدم سفر قبلی به خارج از کشور؛
  • قبلاً از دریافت ویزای بازدیدکننده (یا مجوز دانشجویی یا استخدامی) رد شده است.
  • ویزا توسط کشور دیگری رد شده است.
  • هیچ ملکی ندارد؛
  • می خواهد به ملاقات نامزد یا همسر خود که در کانادا زندگی می کند برود.
  • فهرست شده در FOSS (پایگاه داده ملی مهاجرت که شامل ورودی های مربوط به همه متقاضیانی است که قانون را نقض کرده اند یا در مورد آنها گزارشی نوشته شده است).دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا

دلایلی که ممکن است ویزای توریستی کانادا شما رد شده باشد

  1. تست صدور ویزای بازدید کننده TRV را اشتباه متوجه شده اید
  2. فقط مدارک موجود در چک لیست IRCC را ارسال کرده اید
  3. مدرکی مبنی بر وابستگی به کشور خود ارائه نکردید تا ثابت کنید که به خانه خود باز خواهید گشت
  4. سوگند نامه برای پشتیبانی از درخواست خود ارسال نکرده اید
  5. دعوت نامه شما به اندازه کافی مفصل نبود

آیا شما علاقه مند به درخواست ویزای بازدید کننده کانادا هستید؟ 

در حالی که رویه‌های درخواست ویزای بازدیدکننده کانادا ممکن است پیچیده به نظر برسد، برخی از متقاضیان بدون درخواست کمک از وکیل مهاجرت درخواست می‌کنند و فکر می‌کنند که خودشان می‌توانند این کار را انجام دهند. برای درخواست های ویزای بازدید کننده کانادا، در مواردی که درخواست به درستی آماده نشده باشد، خطر رد بیشتر وجود دارد. بنابراین، بهترین گزینه استفاده از یک متخصص مهاجرت است. ما به هزاران نفر کمک کرده‌ایم که با ویزای بازدیدکننده با موفقیت از کانادا بازدید کنند و می‌توانیم به شما نیز کمک کنیم.مهاجرت به کانادا از راه ویزای توریستی

شروع کار آسان است. کافی است فرم ارزیابی رایگان مهاجرت ما را در اینجا پر کنید و ما با شما تماس خواهیم گرفت.

دکمه بازگشت به بالا