اقامت اروپا از طریق خرید ملک

اقامت اروپا از طریق خرید ملک:شرایط مهاجرت با خرید ملک یونان

اقامت اروپا از طریق خرید ملک یکی از سریعترین روش مهاجرت به اروپا به شمار میرود.آنچه ویزای طلایی-خرید ملک را از سایر برنامه های مهاجرت متمایز می کند این است که اساساً تمام الزامات “اضافی” را حذف میکند.اگر تا به حال به الزامات مهاجرت برای بسیاری از این کشورهای ثروتمند انگلیسی زبان نگاه کرده باشید، متوجه سخت گیری های بیش از حد آنها خواهید شد. وقتی از روش ویزای طلایی-خرید ملک استفاده میکنید؛ در واقع از انتخاب روشهای سختگیرانه معاف شده اید.

مدارس شبانه روزی سوئیس چگونه هستند؟

کدام کشور اروپایی ویزای طلایی-خرید ملک ارائه می دهند؟

بیایید با گفتن این نکته شروع کنیم که اروپا جایی است که نامش در حوزه مهاجرت از راه سرمایه گذاری بر سر زبان هاست.

قاره کهن فاکتورهای زیادی به نفعش دارد، از تاریخ، معماری و فرهنگ جذابش گرفته تا غذاهای خوشمزه، شهرهای نمادین و تنوع جغرافیایی.کوه ها، سواحل، جزایر، رودخانه ها، حومه شهر و موارد دیگر وجود دارد – به معنای واقعی کلمه چیزی برای همه است. ویزای طلایی-خرید ملک شما را تنها در چند ماه با کسری از هزینه های گزاف ؛ وارد اروپا میکند. به علاوه، شما می توانید در مدت 2 تا 10 سال تابعیت اروپا را دریافت کنید.

مزایای ویزای طلایی-خرید ملک در اروپا

  • سفر بدون ویزا به شینگن :منطقه شینگن زمانی که ساکن اروپا هستید زمین بازی شماست.
  • فرآیند ساده:زمان رسیدگی کمتر از شهروندی است، معمولاً 2-3 ماه.
  • بدون محدودیت:نه امتحان زبان، نه مصاحبه، و نه حضور فیزیکی
  • مشمول خانواده: هر برنامه ویزای طلایی-خرید ملک به شما امکان می دهد همسر و فرزندان خود را بیاورید.
  • بدون نیاز به اقامت:برای حفظ مجوز خود نیازی به زندگی در کشور محل اقامت خود ندارید.
  • شهروندی نهایی:پس از اقامت دائم؛ می توانید برای شهروندی درخواست دهید.مدارک مهاجرت خرید ملک یونان

ویزای طلایی چیست؟

به زبان ساده، ویزای طلایی-خرید ملک اقامت اروپا توسط برنامه های سرمایه گذاری است که به عنوان ویزای سرمایه گذار اروپا نیز شناخته می شود.

 به فرد اجازه می دهد اقامت موقت یا دائم اروپا را با مجوز سرمایه گذاری در کشور مورد نظر دریافت کند. واژه “طلایی” به این معنی است که شما مجوز اقامت اتحادیه اروپا را دریافت می کنید .

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری همچنین یک فرصت طلایی برای دسترسی به این ویزای سرمایه گذار کشورهای اتحادیه اروپا است . استاندارد زندگی بالا، فرهنگ آشنای غربی، جذابیت و تاریخ اروپا، و پاسپورت قوی ؛ همه عواملی هستند که جذابیت را برای افراد ایجاد میکند.

در واقع اخذ اقامت یک چیز  و پاسپورت چیز دیگری است. اخذ پاسپورت کشورها باید ها ونباید هایی دارد ؛ که پاشنه آشیل آن سه عامل است که معمولا متقاضیان ایرانی یا ندارند یا نمی خواهند داشته باشند ؛این سه عامل عبارتند از :صبر زیاد (حدود ۱۰ سال)؛زبان کشور مورد نظر و حضور فیزیکی است.اشخاصی که شرایط مالی خوبی دارند ؛ این سه عامل را هم داشته باشند بی تردید در اخذ پاسپورت اروپایی موفق خواهند شد.البته توجه کنید که بسیاری از افراد اقامت دائم کشور را دارند و سالهای سال در کشور مورد نظر زندگی میکنند بدون اینکه این عوامل را رعایت کرده باشند. 

لذا شما هم اگر صرفا از پاسپورت صرف نظر کنید بقیه شرایط اقامت برای شما کافی خواهد بود. 

ویزای سرمایه گذاری اتحادیه اروپا نه تنها به دارنده حق زندگی و کار در اروپا را می دهد بلکه جهت شهروندی طبق جدول زمانی منظم تابعیت کشور را نیز می دهد، حتی ویزای سرمایه گذار اروپا به شما اجازه می دهد تا زمانی را که دوست دارید در کل اتحادیه اروپا زندگی و سفر کنید.پاسپورت از روش خرید ملک پرتغال

یونان

یونان یکی از محبوب‌ترین ویزای طلایی-خرید ملک و همچنین ارزان‌ترین ویزای طلایی-خرید ملک در اروپا است.

برای سرمایه گذاری 250,000 یورو، یک سرمایه گذار خارجی می تواند تا چند ماه دیگر مقیم اروپا شود.

بهترین چیز در مورد ویزای طلایی-خرید ملک یونان این است که گزینه های سرمایه گذاری آن بسیار انعطاف پذیر است. اقامت از طریق خرید ملک پرتغال (آپدیت 2023)

 پرتغال

ممکن است پرتغال را به خاطر کریستیانو رونالدو بشناسید، اما ما آن را به عنوان یک فوق ستاره گلدن ویزا می شناسیم.

حداقل سرمایه گذاری 350000 یورو برای شما اجازه اقامت در این کشور را دریافت می کند.

لتونی

لتونی یک ویزای طلایی ارائه نمی کند بلکه دو نوع ویزای طلایی دارد.یکی خرید ملک با ارزش ۲۵۰ هزار یورو و دیگری خرید سهام شرکت در حال کار به ارزش ۵۰ هزار یورو.ویزای بازنشستگی (مهاجرت از راه تمکن مالی) ایرلند:

قبرس

قبرس فقط یک ویزای طلایی-خرید ملک ارائه نمی دهد، بلکه دو ویزای طلایی-خرید ملک را ارائه می دهد.

یکی از این برنامه ها برای اقامت دائم است که ما در اینجا به آن علاقه مندیم.

بنابراین، ویزای طلایی-خرید ملک قبرس به چه معناست؟

این کاملاً ساده است: 300000 یورو (+ مالیات بر ارزش افزوده) در یک یا دو ملک کاملاً جدید سرمایه گذاری کنید و شما (و خانواده تان) در عرض 2 تا 3 ماه کوتاه ساکن قبرس خواهید شد. نه خیلی بیشتر از این.

یک گزینه کوتاه دیگر این است که ملکی بخرید و مدرکی دال بر درآمد تضمین شده سالانه از خارج از کشور حداقل 10000 یورو (+ 5000 یورو برای هر عضو خانواده از نظر مالی وابسته . )و لازم است اندازه ملک خریداری شده مطابق با اعضای خانواده باشد.اقامت اروپا با خرید ملک اسپانیا

اسپانیا

اسپانیا ویزای طلایی-خرید ملک خود را به عنوان راهی برای احیای اقتصاد خود راه اندازی کرد، به ویژه زمانی که نوبت به فروش مازاد املاک و ایجاد شغل برای بسیاری از افراد بیکار می شد.

500,000 یورو، حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز با چندین کشور اروپایی دیگر برابری می کند.

دکمه بازگشت به بالا