اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

یکی از روشهای مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا که بسیار پر طرفدار و روش روتین و متداول است ؛ اقامت اروپا از راه ثبت شرکت است.

چگونه شرکت مشاوران بین الملل کاسپین مهاجر می تواند کمک کند.

همانطور که در ذیل خواهید دید ، ثبت شرکت در اروپا یک فرایند چند مرحله ای و پیچیده است که نیازمند تحقیق و برنامه ریزی فراوان است. اگر در این فرآیند به کمک نیاز دارید، لطفاً با متخصصان مشاوران بین الملل کاسپین مهاجر؛ تماس بگیرید. کارکنان مجرب ما فرآیندهای ثبت کسب و کار را برای هر کشور اروپایی به خوبی می شناسند و می توانند شما را در فرآیند کشوری که انتخاب کرده اید راهنمایی کنند.

کارشناسان حرفه ای ما کلیه مراحل تخصصی که در ذیل این مقاله آمده است را مرحله به مرحله و قدم به قدم با شما همراه خواهند بود.

شرایط اقامت اروپا از طریق ثبت شرکتمهاجرت به اروپا از طریق کسب و کار:

یکی از روشهای متداول و پر طرفدار؛ مهاجرت به اروپا از طریق ثبت شرکت است. چنانچه شما قصد توسعه کسب و کار فعلی خود در اروپا را دارید ؛ گزینه ایده آل برای این نوع اقامت و مهاجرت هستید. در عین حال متقاضیانی که قصد اخذ اقامت اروپا را دارند و خواهان راه اندازی کسب و کار در اروپا هستند میتوانند از طریق ثبت یک شرکت ؛ اقامت یک کشور اروپایی را کسب کنید. 

مهاجرت راه اندازی یک کسب و کار در یک کشور اروپایی به دلایل مختلفی یک ایده عالی است. شما می توانید از ارائه محصولات یا خدمات خود به پایگاه گسترده مصرف کننده کشور بهره مند شوید. همچنین می توانید به نیروی کار بسیار ماهر کشور دسترسی داشته باشید و برند خود را با استفاده از کانال های مختلف رشد دهید.

اگر قصد دارید در آینده نزدیک یک کسب و کار در اروپا راه اندازی کنید، باید بدانید که چگونه آن را در کشوری که انتخاب کرده اید ثبت کنید. در این راهنما، مراحل ضروری برای ثبت کسب و کار در اروپا و اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را بیان می کنیم.

با توسعه تخصص در ترکیب مشاغل خارج از کشور، دنبال کردن گزینه های سرمایه گذاری سودآور اولویت اول ما است. در این راستا پیروی از پروتکل های مهاجرت در مقاصد برجسته در سراسر جهان، در تخصص شرکت مشاوران بین الملل کاسپین مهاجر است.

شناسایی سرمایه گذاری های تجاری سودآور:

ما توانایی منحصر به فردی را برای شناسایی سرمایه گذاری های تجاری سودآور، ارائه پشتیبانی ( افتتاح حساب های بانکی و خدمات اسناد رسمی) داریم. شما به کمک ما از طریق شبکه های بین المللی تثبیت شده، سرمایه گذاری برنامه ریزی شده را انجام خواهید داد. شما خدمات پشتیبانی قابل اعتماد را در هر مرحله از روند کار از مشاوران تخصصی کاسپین مهاجر دریافت خواهید کرد. ما به شفافیت و کارایی، بدون به خطر انداختن قانونی بودن فرآیند مهاجرت اعتقاد داریم. ثبت شرکت در اروپا و اخذ اقامت 

مرحله 1: انجام تحقیق ثبت شرکت در اروپا و اخذ اقامت 

اولین قدم این است که در مورد قوانین و مقررات مختلفی تحقیق کنید که کسب و کار شما تحت آن قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر، می‌توانید قوانین و مقررات کشورهای مختلف را جستجو کنید و سپس بر اساس قوانین و مقرراتی که برای سرمایه‌گذاری شما مناسب‌تر است، یکی را انتخاب کنید. در ادامه اقامت اروپا از راه ثبت شرکت را اخذ کنید.

مرحله 2: انتخاب یک کشور اروپایی به منظور کسب اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت 

انتخاب یک کشور اروپایی بر اساس سهولت ثبت آن تنها یک جنبه است که باید در نظر گرفته شود. همچنین باید فاکتورهای مختلف دیگری را در نظر بگیرید تا تعیین کنید آیا کشور مناسب برای سرمایه گذاری شما است یا خیر.

به این نکته توجه کنید که ممکن است ثبت شرکت و راه اندازی در یک کشور اروپایی راحت باشد اما اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در کشور مورد نظر چندان ساده نباشد. زیرا برخی از کشورها شاخص های بالاتری برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت دارند و دستیابی به آنها چندان کار آسانی نخواهد بود. 

به همین دلیل، زمانی که انتخاب برتر خود را محدود می کنید، باید یک تحلیل بازار کامل انجام دهید. 

  • چه مدت طول می کشد تا یک کسب و کار ثبت شود
  • اندازه مشتری در کشور اروپایی
  • متوسط ​​درآمد مشتری
  • نرخ های مالیات شرکت ها
  • کانال های تبلیغاتی محلی
  • مراکز تجاری موجود کشور
  • نزدیکی این کشور به دیگر کشورها و بازارهای اروپاییکشور بر اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

عوامل موثر بر انتخاب کشور بر اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت:

برخی از عوامل ذکر شده در بالا ممکن است بسته به نوع کسب و کار شما از سایرین مهمتر باشند. به عنوان مثال، بلژیک فرآیند ثبت نام تجاری ساده ای را ارائه می دهد که می تواند تنها در ده روز تکمیل شود. با این حال، این کشور نرخ مالیات شرکتی نسبتاً بالایی نیز دارد.

به طور مشابه، دانمارک به ساکنان غیر اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا شرکت های خصوصی تاسیس کنند. با این حال، مدیران شرکت باید ساکنان اتحادیه اروپا باشند. لذا همانگونه که گفته شد ثبت شرکت در اروپا یه موضوع و اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت موضوع دیگری است. بنابراین ما به مشتریان خود همواره پیشنهاد میکنیم که کشوری را انتخاب کنند که درد سر های بعدی اقامت ؛ به شاخص های سنگین کسب و کار مرتبط نشود. اگرچه حتی در برخی کشورهای راحت تر هم باید حداقل ها رعایت شود. لذا متقاضیان محترم انتظار اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت بدون هیچ فعالیت اقتصادی یا بدون پرداخت مالیات را نداشته باشند.

جهت اطلاع از شرایط دیگر کشورها و اخذ اقامت آلمان ؛فرانسه؛ استونی ؛ لتونی یا لاتویا؛ اسلوونی ؛ اسلواکی از طریق ثبت شرکت در بخشهای مربوطه وبسایت ما مطالعه فرمایید.


انتخاب نوع شرکت برای اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

مرحله 3: انتخاب نوع شرکت برای اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت:

  هنگامی که یک کشور اروپایی را برای تجارت خود انتخاب کردید، باید در مورد نوع شرکت تصمیم بگیرید. این مرحله بسیار مهم است زیرا نوع کسب و کار شما قوانین و مقرراتی را تعیین می کند که کسب و کار شما تحت آن قرار می گیرد. همچنین بر حمایت هایی که شما به عنوان صاحب کسب و کار در کشور اروپایی انتخاب کرده اید از آن برخوردار خواهید شد نیز تأثیر خواهد گذاشت. مضافا اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت به نوع شرکت نیز ربط دارد.

اکثر کشورهای اروپایی انواع مختلفی از انواع شرکت های استاندارد را می شناسند. این شامل شرکت‌های با مسئولیت محدود، شرکت‌های تجاری با مسئولیت محدود و شرکت‌های سهامی است.

بنابراین با هدف اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت ؛ نوع شرکتی را انتخاب کنید که مناسب این هدف باشد.هماهنگی با دفتر مرکزی در کشور اروپایی 

مرحله 4: هماهنگی با دفتر مرکزی در کشور اروپایی  :

هر کشوری دارای دفتر مرکزی دولتی است که ثبت کسب و کار را کنترل می کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک تجارت تجاری در آلمان ثبت کنید، باید با افسر تجارت یا برای شهرداری که می خواهید کسب و کار خود را در آن راه اندازی کنید، تماس بگیرید.این دفتر به شما می گوید که چه مدارک یا موادی را برای فرآیند ثبت نیاز دارید. به عنوان مثال، برای ثبت تجارت تجاری خود در آلمان، به موارد زیر نیاز دارید:

  • یک مدرک شناسایی معتبر مانند پاسپورت
  • یک مجوز یا تایید بسته به فعالیت هایی که کسب و کار شما در آن مشغول خواهد بود.
  • اگر کسب‌وکار شما درگیر فعالیت‌هایی است که شبیه به فعالیت‌هایی در بخش صنایع دستی ماهر است، یک کارت تجاری.
  • اجازه اقامتی که به شما امکان می دهد به عنوان افراد خوداشتغال فعالیت های تجاری انجام دهید
  • از 10 تا 40 یورو برای پوشش هزینه ثبت نام
  • گواهی ترخیص پلیس یا مدارک از ثبت تجاری مرکزیثبت کسب و کار در حوزه اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

مرحله 5: ثبت کسب و کار در حوزه اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت :

اکنون می توانید در نهایت فرآیند ثبت کسب و کار اصلی را تکمیل کنید. برای انجام این کار شما فقط باید فرم های ثبت کسب و کار را پر کرده و به صورت آنلاین ارسال کنید. این فرآیند به طور کلی ساده است، اما ممکن است لازم باشد برای توضیح در مورد نحوه پر کردن فیلدهای فرم خاص با اداره ثبت تماس بگیرید. 

پس از تکمیل فرم ها، باید هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و به صورت آنلاین ارسال کنید. با توجه به اینکه هنوز اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را نگرفته اید نگران نباشید زیرا  این فرآیند ثبت نام آنلاین مفید است زیرا برای تکمیل آن نیازی به حضور فیزیکی در کشور ندارید.

افتتاح حساب بانکی کسب و کارمرحله 6: افتتاح حساب بانکی کسب و کار :

مرحله قبل فرآیند ثبت نام را به پایان نمی رساند زیرا همچنان باید حساب بانکی کسب و کار خود را تنظیم و ثبت کنید. برای انجام این کار، باید در مورد بانک های مختلف کشوری که انتخاب کرده اید تحقیق کنید و بانکی را انتخاب کنید که انواع حساب ها و شرایطی را که برای ساختار کسب و کار شما مطلوب به نظر می رسد ارائه می دهد.

در برخی موارد، برای راه اندازی این حساب بانکی باید حضور فیزیکی داشته باشید. با این حال، ممکن است بتوانید این کار را از راه دور از طریق وکالتنامه انجام دهید.

اما در برخی کشورها مانند استونی ؛ امکان ثبت شرکت قبل از افتتاح حساب بانکی نیز وجود دارد.ثبت شرکت در اروپا یک فرایند چند مرحله ای

مرحله 7: محافظت از مالکیت معنوی خودم: 

بسته به نوع کسب‌وکاری که می‌خواهید اجرا کنید، ممکن است مالکیت معنوی خاصی داشته باشید که باید قبل از شروع فعالیت‌هایتان محافظت شود. این شامل علائم تجاری، حق چاپ و ثبت اختراع است.

بنابراین، پس از تکمیل سایر مراحل فرآیند ثبت کسب و کار، باید برای این حمایت های مالکیت معنوی اقدام کنید.

اکنون با توجه به مراحل بالا احتمالا متوجه پیچیدگی فرایند انجام کار شده اید. کارشناسان مشاوران بین الملل کاسپین مهاجر؛ تمام مراحل بالا را بصورت ۱۰۰٪ قانونی از طریق مراجع ذیصلاح در اروپا به نحو احسن انجام میدهند.

سوالات متداول برای اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

سوالات متداول برای اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت:

اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

۱- چرا مهاجرت تجاری به اروپا را انتخاب کنید؟

کسب و کار در اتحادیه اروپا چشم اندازهای بیشتری دارد
اروپا مشوق‌های مالیاتی برای مشاغل فراهم می‌کند؛
وام با شرایط مطلوب؛
سطح فساد نسبتاً کمتر است؛
مالیات های پایین در تعدادی از کشورها؛
فرصتی برای داشتن یک شرکت در اروپا و زندگی در جای دیگر.

۲- شرایط لازم برای مهاجرت کاری به اروپا چیست؟

برای مهاجرت تجاری به اروپا، قوانین بسته به کشور متفاوت است، با این حال، تعدادی از نکات اصلی وجود دارد که برای ثبت شرکت و اخذ مجوز اقامت باید رعایت شوند:

منبع قانونی درآمد؛
سرمایه مجاز؛
بدون سابقه کیفری، بدون ممنوعیت ورود و بدون رسوایی مرتبط با شهرت شما؛
ایجاد شغل برای شهروندان کشوری که کسب و کار در آن افتتاح شده است؛
ایالت باید به اداره کسب و کار شما علاقه مند باشد؛

۳- مهاجرت کاری به هر کشوری از اتحادیه اروپا امکان پذیر است؟

تقریباً همه کشورها چنین فرصتی را فراهم می کنند، با این حال، شرایط برخی از دولت ها دشوار است، زمان و هزینه زیادی را می طلبد، به همین دلیل ممکن است سود احتمالی در رابطه با بودجه صرف شده کاهش یابد.

۴- آیا با مهاجرت تجاری به اروپا اقامت دائم دریافت خواهم کرد؟

هنگام مهاجرت به اروپا، هیچ کشوری وضعیت اقامت دائم را برای ثبت شرکت ارائه نمی دهد: این امر راه طولانی را می طلبد - 3، 5، 7 سال و بیشتر سال اقامت در کشور و کسب و کار موفق.

۵- طبق شرایط برنامه های مهاجرت تجاری به اروپا به چند روز در این کشور اقامت دارید؟

اکثر کشورهای اتحادیه اروپا از مهاجران تجاری می خواهند که حداقل 6 ماه در سال در این کشور بمانند تا اجازه اقامت دریافت کنند.

۶- آیا با مهاجرت کاری به اروپا، خانواده من می توانند اجازه اقامت بگیرند؟

یکی از گزینه‌های رایج این است که به طور مشترک با همسر خود یک بنیانگذار شوید یا به طور مستقل یک شرکت باز کنید و سپس برای عزیزان تحت برنامه اتحاد خانواده درخواست مهاجرت به اروپا کنید.

۷- خطر شکست در فرایندهای مهاجرت تجاری چقدر است؟

عمل نشان می‌دهد که هر چه سطح زندگی در کشور بالاتر باشد، میزان تلاش برای عدم شکست بیشتر خواهد بود.

۸- آیا نیاز به یادگیری زبان کشوری دارید که برای برنامه مهاجرت تجاری به آن می‌روید؟

نه همیشه. در آلمان، دانش زبان آلمانی ضروری است، اما دانش زبان فرانسه در فرانسه ضروری نیست.

۹- آیا مهاجرت به اروپا در صورت ایجاد یک شرکت "روی کاغذ" امکان پذیر است؟

راه اندازی یک شرکت غیرفعال در اروپا تحت برنامه مهاجرت تجاری امکان پذیر نخواهد بود، زیرا دولت علاقه مند به سرمایه گذاری و پرداخت مالیات است. در واقع تنها برای ثبت یک شخص حقوقی اجازه اقامت صادر نمی شود. از آغاز دهه 2000، اکثر کشورهای اتحادیه اروپا به دلیل موجودی صفر شرکت هایشان، تمدید مجوز اقامت به خارجی ها را متوقف کردند.

۱۰- کدام کشورها برای مهاجرت کاری مناسب هستند؟

سوئد، ایتالیا، دانمارک، پرتغال، آلمان، اسپانیا، بریتانیا، نروژ کشورهای بسیار جذابی برای افتتاح شرکت هستند. با این حال، شانس دریافت اجازه اقامت اندک است: حتی با وجود مقدار کافی بودجه و تمایل شدید، ممکن است از شما رد شود. در میان کشورهایی که شانس بالاتری برای اقامت دارند می توان استونی لتونی را نام برد. اگرچه حداقل های ثبت شرکت باید رعایت شود.

۱۱- گزینه مهاجرت کاری به اسلوونی چیست؟

مهاجرت کاری به اسلوونی یکی از ساده ترین راه هاست و پس از 5 سال می توانید اقامت دائم دریافت کنید. هنگام ثبت یا ایجاد یک شرکت جدید، سرمایه مجاز شما باید حداقل 7500 یورو باشد و می توانید آن را برای هر هدفی که مربوط به کسب و کارتان باشد خرج کنید. ثبت شرکت تقریباً 10-30 روز طول می کشد. پس از آن، مانند اکثر موارد مهاجرت کاری به اروپا، شما یک سال اجازه اقامت دریافت خواهید کرد، پس از 5 - اقامت دائم، و پس از 10 شهروندی اسلوونی خواهید شد. با این حال، چنین همسویی تنها با فعالیت فعال شرکت شما و سود ثابت یا سرمایه گذاری در دارایی های ثابت شرکت امکان پذیر است.

۱۲- آیا می توانید گزینه ای برای مهاجرت کاری به فرانسه پیشنهاد دهید؟

فرانسه یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تجاری به اروپا است، زیرا به ثبت نمایندگی شرکت شما در این کشور بسیار وفادار است و نیازی به داشتن سرمایه مجاز و صورت های مالی از شما نخواهد داشت، با این وجود، مشمول مالیات است. اجازه اقامت در مدت 45 روز صادر می شود و به مدت 1 سال با حق تمدید معتبر است، پس از 5 سال می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

<< 1 >>


دکمه بازگشت به بالا