اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

تقویت زبان در حین تحصیل شبانه روزی سوئیس

اگر شما هم میتوانید به پشتوانه مالی خود و بدون کارکردن در اروپا ؛ معیشت خود و خانواده را تامین کنید.اروپا مقصدی ایده آل برای شما هم خواهد بود. اروپا همچنان مورد علاقه اتباع خارجی بازنشسته است که می خواهند از سیستم مالیاتی، مراقبت های بهداشتی و کیفیت زندگی بالاتر در بسیاری از کشورهای اروپایی برخوردار شوند.بعلاوه سرگرمی بازنشستگان مسافرت است آنهم در قاره ای متنوع مانند اروپا که امکان سفر بدون ویزا را برای آنها فراهم میکند. در نتیجه این محبوبیت، بسیاری از کشورهای اروپایی تصمیم به ارائه ویزای تمکن مالی (مهاجرت از راه تمکن مالی) به اتباع خارجی که قادر به رعایت معیارهای واجد شرایط هستند، گرفته اند.

برخی از ویزاهای تمکن مالی اروپا راهی عالی برای اتباع غیر اتحادیه اروپا/منطقه اقتصادی اروپا برای به دست آوردن شهروندی دوم در اتحادیه اروپا (EU) است که به آنها امتیازات و مزایای زیادی مانند سفر بدون ویزا و اقامت در بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر اعطا می کند.اقامت بازنشستگی یونان-مهاجرت از راه تمکن مالی یونان :

نحوه تمکن مالی در اروپا (مهاجرت به اروپا از راه تمکن مالی)

اولین قدم برای تمکن مالی در اروپا تصمیم گیری در مورد کشوری است که می خواهید در آن مستقر شوید. کشورهای زیادی در اروپا وجود دارند که ویزای تمکن مالی (مهاجرت از راه تمکن مالی) خاصی ارائه می دهند، اما برخی از کشورها مسیرهای مهاجرتی متفاوتی را برای افرادی که به دنبال گذراندن دوران بازنشستگی خود در کشورهای اروپایی هستند ارائه می دهند.

بهترین کشور های اروپایی جهت اقامت افراد بازنشسته (مهاجرت از راه تمکن مالی ) فرانسه است.

اقامت از راه تمکن مالی راهی برای مهاجرت آسان به اروپا است.

نحوه اثبات تمکن مالی در اروپا (مهاجرت به اروپا از راه تمکن مالی) ؛ مدارکی دال بر درآمدی در حدود ۲۰۰۰ یورو در ماه باید ارائه شود. 

لذا افرادی واجد شرایط تمکن مالی در اروپا (مهاجرت از راه تمکن مالی) هستند ؛ که منابع تمکن کافی داشته باشند.ویزای تمکن اتریش ( مهاجرت برای افراد بازنشسته)

کشورهای اروپایی و شینگن دارای برنامه مهاجرتی تمکن مالی: 

همه کشورهای عضو شینگن برنامه خود حمایتی ندارند. تنها برخی از کشورهای عضو شینگن ؛ برنامه مهاجرتی تمکن مالی را پیشنهاد داده اند.

ویزای تمکن مالی (مهاجرت از راه تمکن مالی) برای فرانسه؛ نوعی ویزای بلند مدت اقامتی است. کشور پرتغال هم نوعی برنامه اقامتی تحت عنوان  ویزای تمکن مالی (مهاجرت از راه تمکن مالی) پرتغال (ویزای D7) دارد. یکی از کشورهای مطرح دیگر این حوزه کشور اسپانیا است. ویزای تمکن مالی اسپانیا (ویزای تمکن مالی -مهاجرت از راه تمکن مالی اسپانیا) معروف ترین نوع مهاجرت به اروپا است.

 در این میان بسیاری از افراد نمی دانند که ایتالیا هم از این قافله جا نمانده است. ویزای خود حمایتی اقامت ایتالیا (ویزای تمکن مالی مهاجرت از راه تمکن مالی ایتالیا) در نوع خود کم نظیر است.

اقامت تمکن مالی یونان-مهاجرت از راه تمکن مالی یونان هم ارزانترین گزینه خود حمایتی را پیشنهاد داده است.

ولی اگرچه اتریش از میان کشورهای اروپایی دارای اقامت تمکن است اما تنها کشوری است که برای این برنامه همه ساله سقف قائل است.علاوه بر موضوع محدودیت سقف ؛ محدودیت زبان آلمانی هم دارد.  لذا اگر شما با این دو محدودیت مشکلی ندارید ؛ میتوانید کاندید ویزای تمکن  اتریش ( مهاجرت برای افراد بازنشسته) شوید.ویزای خود حمایتی اقامت ایتالیا (ویزای بازنشستگی مهاجرت از راه تمکن مالی ایتالیا)

مهاجرت به سواحل اروپا از راه تمکن مالی:

 در حوزه سواحل مدیترانه و البته شینگن ؛ روش اقامت از راه تمکن مالی محدود به کشورهای اسپانیا ؛ ایتالیا ؛ یونان و فرانسه نمی شود. کشور دیگری مانند قبرس هم این برنامه را پیشنهاد میدهد. ویزای تمکن مالی (مهاجرت از راه تمکن مالی) قبرس هم طرفداران خاص خود را دارد. برنامه اقامت تمکن مالی مالت ( تمکن مالی) هم در همین حوزه جغرافیایی ؛ برنامه خود حمایتی دارد. و نهایتا کشور دیگری در شمال اروپا با نام لاتویا یا لتونی ؛سابقه برنامه اقامت تمکن مالی دارد. ویزای تمکن مالی (مهاجرت از راه تمکن مالی) لتونی یا لاتویا هم جاذبه خود را دارد. زیرا کشوری اروپایی و شنگن و نسبتا ارزان برای زندگی است.ویزای تمکن مالی اسپانیا (ویزای بازنشستگی -مهاجرت از راه تمکن مالی اسپانیا)

دکمه بازگشت به بالا