اقامت اروپا برای تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال

اقامت اروپا از راه مدرسه شبانه روزی

مهاجرت به اروپا از راه تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی اروپا یکی از گزینه های مناسب برای دانش آموزان است. نکته قابل توجه اینکه در این روش والدین هم ویزای همراه میگیرند و همراه فرزند می توانند مهاجرت کنند. البته گزینه اعزام فرزند به تنهایی برای تحصیل با تعیین قیم یا سرپرست یا مستقیما توسط مدارس شبانه روزی امکان پذیر است.

مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا  :

 می خواهیم در مورد مزایا و معایب تحصیل در اروپا و کانادا صحبت کرده و کلیاتی راجع به موضوع مورد نظر ارائه نماییم. بخصوص میخواهیم در مورد مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا صحبت کنیم.در ضمن با شرایط و جزییات بیشتری در خصوص دانش آموزان بین المللی در اروپا و کانادا آشنا شویم.به شما توصیه می کنیم قبل از هر گونه تصمیمی با دقت به موارد ذیل توجه نمایید.

تحصیل فرزندان زیر 18 سال و آینده شغلی آنها دغدغه تمامی والدین است. از طرفی بسیاری از والدین به دلیل مشغله های کاری و فعالیتهای فشرده روزمره امکان و فرصت اقدام برای مهاجرت به خارج از کشور ندارند و از طرفی نگران آینده فرزندان خود هستند.

نکته اول اینکه ؛ مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا  در کشورهای خاصی مانند کانادا،انگلستان، سوئیس، فرانسه  مد نظر ما است . زیرا این کشورها برند قوی از بعد امنیت از طریق نظارت و کنترل های دولتی دارند. این نوع نظارت فقط منحصر به امنیت فرزندان در این گونه مدارس نیست بلکه در برگیرنده سایر عوامل ، اعم از  آموزش، اسکان، تغذیه،بهداشت و درمان و…نیز می گردد. 

ثانیا فرزندان در حین تحصیل مجبور به تقویت مهارتهای سخت و نرم خود میشوند که تسلط آنها به این مهارتها نگرانی شما را به حداقل میرساند. خود ساختگی فرزند زیر ۱۸ سال آمال والدین است.  تقویت مهارتهای سخت و نرم؛ (‌تحصیل و تعامل اجتماعی فرد) موجب رشد شخصیت دانش آموزان میشود.مهاجرت به اروپا تحصیل فرزند زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی

مزایای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا:

پذیرش دانشگاه بدون کنکور با اخذ دیپلم در اروپا و کانادا  :

صرف از از اینکه متاسفانه ، تعداد بیشماری از فارغ التحصیلان در رشته های خوب و دانشگاه های معتبر در داخل کشور ،فرصت شغلی ندارند!  اما چنانچه والدین در خصوص مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا اقدام کنند. 

تقویت زبان با مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال به اروپا و کانادا:

دانش آموزان در محیط خارج از کشور ؛ به دلیل نیاز به تعامل با دیگران بصورت کاربردی زبان انگلیسی می آموزند. 

آنها از طریق مهاجرت تحصیلی به اروپا و کانادا ؛ مهارتهای زبان را تقویت میکنند.

افزایش مهارت های تعامل اجتماعی فرزندان زیر ۱۸ سال:

کسب مهارتهای نرم و تقویت چگونگی برخورد با دیگران و سازگاری ؛ مستلزم تعاملات اجتماعی فرزندان ما با دیگران است. 

 تقویت اعتماد به نفس زیر ۱۸ سال:

با افزایش مهارتهای اجتماعی و مدیریت شخصی امور دانش آموزان زیر ۱۸ سال در محیط خارج  ؛ روحیه ای قوی در آنها ایجاد میشود و این تقویت روحیه با افزایش اعتماد به نفس همراه خواهد بود.

تعامل با فرهنگ جدید:

تحصیل رایگان بعد از اخذ دیپلم در خارج از کشور:

دانش آموزان پس از اخذ دیپلم در خارج از کشور به راحتی بدون هزینه و به صورت رایگان وارد دانشگاه میشوند. اخذ پاسپورت پس از اقامت مدت معين در خارج از کشور:

دانش آموزان به دلیل زندگی در خارج از کشور به مدت معیین و مشخص ؛ واجد شرایط پاسپورت در خارج از کشور میشوند.این موضوع بسیار ارزشمند است. درخواست پذیرش مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

مراحل مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا:

مراحل برای همه کشورهای پیشنهادی از جمله کانادا؛ انگلستان؛ سوئیس  یا فرانسه یکسان است.

۱- پس از انتخاب کشور ؛ قرارداد باما منعقد می کنید.

۲- در حین تامین مدارک با کارشناس در تماس هستید.

۲- لیست مدارک از ما میگیرید و پس از تکمیل تحویل کارشناس میدهید.

۳- مدارک به مدرسه مربوطه ارسال میشود

۴- دفتر ما مصاحبه دانش آموز با مسئول مدرسه را ترتیب می دهد.

۵- پیش پرداخت شهریه مدرسه را ما انجام میدهیم.

۶- برگه پذیرش مدرسه را  به همراه لیست سایر مدارک مورد نیاز جهت ویزای سفارت را تحویل شما میدهیم.  

۷- بقیه مدارک ویزا را شما آماده میکنید.

۸- وقت سفارت و فرمها را ما تنظیم میکنیم.

۹-شما و والدین  در سفارت مصاحبه حاضر می شوید.

۱۰- ویزا صادر و تحویل دانش آموز می گردد.

۱۱- هماهنگی های بعد از ورود به کانادا؛ انگلستان؛ سوئیس  یا فرانسه را ما انجام میدهیم.شرایط ورودی مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان

دکمه بازگشت به بالا