اقامت استونی

اقامت استونیاقامت استونی؛ روش ثبت شرکت ۱۰۰٪ قانونی ؛ سریعترین و آسانترین راه مهاجرت به حوزه شینگن و اروپا از راه ثبت شرکت در استونی بدون نیاز به حضور و زبان امکان پذیر است.

استونی سیاست مهاجرتی انعطاف پذیری دارد . اتباع خارجی را می توان با فرصت های شغلی بلند مدت و کوتاه مدت و همچنین امکان راه اندازی کسب و کار در یکی از صنایع برتر این کشور جذب کرد.

برای مهاجرت به استونی ، متقاضیان موظفند سیاست مهاجرتی کلی مندرج در قانون بیگانگان را رعایت کنند . الزامات مربوط به انگیزه اقامت آنها را رعایت کنند، خواه برای اشتغال، الحاق خانواده، سرمایه گذاری یا موارد دیگر.مهاجرت به استونی

اقامت قانونی در استونی:

اتباع خارجی می توانند برای مقاصد بلند مدت و کوتاه مدت در استونی اقامت داشته باشند. افراد مجاز هستند حداکثر 90 روز در یک دوره 180 روزه با ویزا در این کشور بمانند . با این حال، برای اهداف طولانی مدت باید برای اجازه اقامت درخواست دهند.

اخذ اقامت موقت در استونی منوط به مجموعه ای از مراحل است که با انتخاب نوع اجازه اقامت موقت که برای هدف اقامت آنها اعمال میشود. علاوه بر این، سرمایه گذاران برای دریافت مجوز اقامت موقت تجاری باید شرایط حداقل سرمایه گذاری را رعایت کنند. همه برنامه ها با پرداخت هزینه همراه هستند و به اسناد خاصی نیاز دارند.

افرادی که مایل به نقل مکان به استونی هستند باید بدانند که دولت استونی سهمیه های مهاجرتی سالانه برای مهاجران کشورهای ثالث صادر می کند. برای سال 2024، این سهمیه 1303 مجوز تعیین شده است که کمی کمتر از سال های گذشته است. این سهمیه شامل کسانی نمی شود که برای زندگی با همسر یا خویشاوند نزدیک خود به کشور مهاجرت می کنند و همچنین شامل دانشجویان یا افرادی نمی شود که به عنوان پژوهشگر مشغول به کار هستند.

سرمایه گذاری: کارآفرینان یا سرمایه گذاران که علاقه مند به افتتاح یک شرکت در استونی یا سرمایه گذاری با خرید سهام در یک شرکت موجود استونی هستند. ما همچنین می توانیم به کسانی که علاقه مند هستند بدانند چگونه می توانند شهروندی استونی را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنند ، کمک کنیم .اقامت استونی از طریق کار

روشهای اخذ اقامت استونی:

مهاجرت به استونی از روشهای مختلفی امکان پذیر است. یکی از روشهای سریع و کم هزینه اخذ اقامت استونی از راه ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در استونی است. روشی دیگر و بسیار سریعتر روش استارت آپ یا کار آفرینی است. در عین حال روش تمکن مالی استونی نیز بدون اجازه کار در استونی وجود دارد. در وبسایت ما تمام روشهای اقامت قانونی استونی بطور کامل آمده است.

هزینه کارت اجازه اقامت:

اقامت یا طولانی مدت یا کوتاه مدت است و شامل اطلاعات شخصی دارنده، داده های مربوط به هر گونه مجوز کار، در صورت لزوم، یک عکس و همچنین اثر انگشت او می باشد.

طبق گفته اداره پلیس و گارد مرزی استونی ، هزینه های ایالتی خاصی برای صدور کارت اجازه اقامت اعمال می شود.  کسانی که مایل به مهاجرت از ایالات متحده به استونی هستند باید این موارد را در نظر بگیرند. لیست زیر شامل هزینه های اصلی است:

مجوز اقامت برای افراد 15 ساله و بیشتر: هزینه 40 یورو و دفتر خدمات و همچنین پورتال سلف سرویس و 65 یورو در نمایندگی خارجی است.
اجازه اقامت برای کودکان زیر 15 سال: 10 یورو در دفتر خدمات و نمایندگی خارجی و 7 یورو در پورتال سلف سرویس.
اقامت برای بازنشستگان: برای افرادی که به سن بازنشستگی در استونی رسیده‌اند، هزینه‌ها مانند کودکان زیر 15 سال است، یعنی 10 یورو یا 7 یورو.اقامت استونی از راه ثبت شرکت

دکمه بازگشت به بالا