اقامت اروپا

اخذ اقامت اروپا برای بسیاری دارای جذابیت فراوان است.اقامت اروپا از راه های ۱۰۰٪ قانونی و استاندارد انجام میشود. روشهای متداول برای اخذ اقامت اروپا را میتوان گزینه های خرید ملک؛ تمکن مالی؛ثبت شرکت ؛ استارت آپ و تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در اروپا ب رشمرد. مهاجرت به اروپا از روشهای متفاوت و متنوع  امکان پذیر است. مهم است که قبل از هر اقدامی شرایط خود را با روشهای موجود مقایسه کنید و مناسب ترین راه مهاجرت به اروپا را انتخاب کنید.

ٰافرادی که قصد اخذ اقامت اروپا را دارند باید بدانند که کمیسیون اتحادیه اروپا ؛ کشورهای عضو را ملزم به رعایت اصول مشترکی کرده است . همه افراد غیر اتحادیه اروپا که مجوز اقامت دارند مساوی و دقیقا برابر با شهروندان کشورهای عضو از حقوق یکسان برابر باشند. البته بدیهی است که افراد  غیر اتحادیه اروپا که حداقل پنج سال در یک کشور اتحادیه اروپا زندگی کرده اند، وضعیت اقامت دائم و ایمن دارند. اما آنهایی که هنوز اقامت دائم را دریافت نکرده اند بر اساس نوع اقامت از حقوق برابر برخوردار باشند. این موارد شامل  کار، تحصیل، امنیت اجتماعی، دسترسی به کالاها و خدمات و سایر امور میشود.مهاجرت مدارس بین المللی-شبانه روزی سوئیس

برنامه تمکن مالی اروپا:

به شما پیشنهاد می دهیم راهنمای تفصیلی یکی از ساده ترین راه ها ی مهاجرت به اروپا برای زندگی در اتحادیه اروپا، و شینگن  اخذ مجوز اقامت از طریق تمکن مالی  است. شرایط مورد نیاز بسیار ساده است ؛ شما باید صرفا درآمد ماهیانه مستمر و مکفی از طریق منابع غیر شغلی خود داشته باشید.

همه افراد در پی داشتن اقامت پایدار و ایمن در یک کشور با ثبات و پیشرفته هستند. دسترسی کامل به بازار کار، تحصیل و امنیت اجتماعی برای همه ما در اولویت اول است.مضافا آینده تحصیلی و شغلی فرزندان مان دغدغه اصلی مهاجرت ما است. به همین دلیل است که همواره در تلاش برای مسیری مناسب و کم هزینه تر و کم ریسک تر هستیم.

البته هر نوع اقدامی در نوع خود دارای ریسک است اما مهاجرت به لحاظ ماهیت دارای ریسک بالاتری است؛ به همین دلیل قبل از هر گونه اقدامی جمع آوری اطلاعات درست و دقیق و البته اقدام به موقع در مورد مهاجرت ضروری است.

برنامه ویزای طلایی اروپا :

برنامه ویزای طلایی اروپا یک طرح اقامت با سرمایه گذاری است. این بدان معنی است که شهروندان غیر اتحادیه اروپا می توانند در یک کشور خاص سرمایه گذاری کنند و به لطف آن اقامت دریافت کنند. هر کشوری که این مسیر اقامت را ارائه می دهد چندین گزینه دارد ؛اما مخرج مشترک همه آنها ؛عمدتا سرمایه گذاری از طریق املاک و مستغلات است.

نکته مهم در مورد اخذ این نوع اقامت این است که شما معمولا می توانید آزادانه در داخل اتحادیه اروپا سفر کنید و در کشوری که درخواست داده اید کار کنید . همچنین می توانید با همراهی خانواده خود به لطف سرمایه گذاری اولیه از کلیه مزایای اقامت در اروپا بهره مند شوید.فرزندان زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی سوئیس

برنامه ثبت شرکت در اروپا:

یکی از روشهای مناسب راه اندازی کسب و کار در اروپا از طریق ثبت شرکت است. در این روش متقاضی و خانواده از راه ثبت شرکت اقامت خانواده گی اروپا را دریافت میکنند.

اقامت اروپا از راه ثبت نام فرزند زیر ۱۸ سال در مدارس شبانه روزی کشورهای اروپایی:

بهترین و جذاب ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا( سوئیس ؛ فرانسه انگلستان )  و کانادا و استرالیا  است. کانادا و استرالیا به عنوان دو کشور مهاجر پذیر انگلیسی زبان از جذابیت خاصی برای ایرانیان  برخوردار است. تنها عیب این دو کشور مسافت طولانی و دور آنها برای ایرانیان است.

والدینی که تصمیم به مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا و استرالیا  دارند اولین دغدغه و نگرانی آنها امنیت فرزندشان در خارج از کشور است. که البته این نگرانی قابل درک است. توجه کنید که غالب مدارس بین المللی در کشورهای مورد اشاره بصورت شبانه روزی اداره می شوند و در واقع پانسیون هستند. یقینا صلاحیت اداره چنین مدارسی به لحاظ حساسیت های کلیدی توسط دولتها  از طریق صدور مجوز تضمین شده است.تحصیل کودک در مدرسه شبانه روزی سوئیس

دکمه بازگشت به بالا