اقامت اسلواکی

اقامت اسلواکیاسلواکی واقع در اروپای مرکزی، با گنجینه های طبیعی زیبا و بناهای تاریخی، خانه بیش از 100000 مهاجر از سراسر جهان است. اسلواکی با نام رسمی جمهوری اسلواکی کشوری توسعه یافته با اقتصاد پردرآمد، محیط زندگی امن و استانداردهای بالای زندگی است. این کشور در بسیاری از زمینه های دیگر مانند آزادی های مدنی، آزادی مطبوعات، صلح و غیره عملکرد خوبی دارد.

اسلواکی همچنین فرصت های خوبی برای توسعه شغلی همراه با زندگی اجتماعی مقرون به صرفه ارائه می دهد. همه این عوامل به عنوان یک آهنربا برای خارجیانی که به اروپا مهاجرت می کنند تا اسلواکی را به عنوان خانه دائمی جدید خود انتخاب کنند، به ویژه دانشجویان و افرادی که می خواهند در آنجا کار کنند، عمل کرده است.

شهروندان غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا / سوئیس اگر بخواهند بیش از سه ماه در اسلواکی بمانند به ویزا (اقامت طولانی) نیاز دارند. نوع ویزای مورد نیاز شما بستگی به هدف سفر شما دارد.مهاجرت-اسلواکی-اقامت

چگونه می توانم به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا به اسلواکی مهاجرت کنم؟

اتباع کشورهای ثالثی که مایل به مهاجرت به اسلواکی برای مدت بیش از سه ماه (90 روز) هستند، باید ویزای D (ویزای اقامت طولانی مدت) را دریافت کنند که به عنوان ویزای ملی نیز شناخته می شود. نوع ویزای طولانی مدتی که درخواست می کنید بستگی به هدف سفر شما به اسلواکی دارد. به عنوان مثال، شما می توانید ویزای طولانی مدت برای کار، تحصیل، الحاق خانواده و غیره دریافت کنید.

پس از دریافت هر نوع ویزای طولانی مدت، اجازه اقامت (موقت، دائم) نیز به شما داده می شود.مهاجرت به اسلواکی برای کار

مهاجرت به اسلواکی برای کار:

اتباع کشورهای ثالثی که برای اهداف شغلی به اسلواکی مهاجرت می کنند باید برای ویزای کار اسلواکی درخواست دهند . اسلواکی انواع مختلفی از ویزاهای کاری صادر می کند که بسته به نوع کاری که می خواهید انجام دهید می توانید برای آنها درخواست دهید.مهاجرت به اسلواکی از راه ثبت شرکت مهاجرت به اسلواکی از راه ثبت شرکت:

یکی از روشهای متداول مهاجرت به اسلواکی روش ثبت شرکت و اخذ اقامت می باشد. در صورت داشتن تجربیاتی در زمینه کسب و کار شما میتوانید اقامت اسلواکی را از راه باز کردن شرکت در اسلواکی و ادامه کسب و کار کسب کنید. در وبسایت ما روش مذکور در قسمت مهاجرت به اسلواکی از طریق ثبت شرکت آمده است.

دکمه بازگشت به بالا