اقامت کانادا

اقامت کانادا از روشهای مهاجرتی ۱۰۰٪ قانونی امکان پذیر است. اکسپرس اینتری؛مجوز کار؛تجاری؛استانی؛توریستی و تبدیل به کار؛اپن ورک پرمیت؛تحصیلی دانشگاه و مدرسه شبانه روزی روشهای متداول مهاجرت به کانادا هستند.

در سال 2023، کانادا همچنان به عنوان برترین کشور برای زندگی رتبه بندی می شود و مهاجرت به کانادا برای میلیون ها نفر در سراسر جهان رویایی برای نقل مکان باقی مانده است. در این مقاله شما را در مورد ۶ برنامه برتر مهاجرتی کانادا در سال 2023 راهنمایی می کنیم.

اخیراً مهاجرت به کانادا چالش برانگیز تر شده است زیرا اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) استانداردهای بالاتری را تعیین کرده است. اکنون متقاضیان باید با بسیاری از برنامه‌ها، فرم‌های پیچیده و دوره‌های انتظار طولانی برای رسیدگی به درخواست‌هایشان دست و پنجه نرم كنند. این امر در مورد پردازش درخواست‌های ٰ؛ توسط دولت فدرال و استانی اعمال می‌شود.بررسی ۶ برنامه مهاجرتی برتر کانادا در سال 2023

بررسی ۶ برنامه مهاجرتی برتر کانادا در سال 2023:

با راهنمای ما در مورد ۶ برنامه مهاجرتی برتر در سال 2023، بهترین مسیرها را برای زندگی جدید در کانادا بیابید.
این روشها کمک می کند برنامه ای را پیدا کنید که با اهداف و شرایط شما همسو باشد. ما بیش از ۸ سال تجربه موفق مهاجرت داریم. با مشاوره ای که به کمک به میدهیم ، می توانیم به شما در پیمایش هرگونه درخواست مهاجرتی کانادا که ممکن است داشته باشید کمک کنیم.برنامه اکسپرس اینتری؛اقامت کانادا

1. برنامه اکسپرس اینتری؛اقامت کانادا:

Express Entry که توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) اداره می شود، درخواست های کارگران ماهر را پردازش می کند. این برای استراتژی کانادا برای جذب استعدادهای ماهر حیاتی است.

این سیستم رقابتی کاندیداهای واجد شرایط را رتبه بندی می کند و از کسانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می کند تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. عواملی مانند سن، تحصیلات، مهارت های زبانی و تجربه کاری رتبه بندی را تعیین می کنند.برنامه نامزدهای استانی (PNP)اقامت کانادا

2. برنامه نامزدهای استانی (PNP)اقامت کانادا:

مهاجرت به کانادا را می توان متناسب با نیازهای استان های کانادا که مهارت های خاصی را هدف قرار می دهند، تنظیم کرد. برنامه‌های PNP به طور مشترک توسط دولت‌های استانی و فدرال اداره می‌شوند و به منافع استان‌ها در مورد کارگران یا کارآفرینانی که دارای مهارت‌ها و تجربه‌های خاص هستند، خدمت می‌کنند.هر استان و قلمرو «جریان‌ها» و الزامات خاص خود را دارد.

3. حمایت مالی کلاس خانواده؛اقامت کانادا:

یکی دیگر از گزینه های مهاجرت به کانادا، اسپانسر کلاس خانواده است. این برنامه به کانادایی ها اجازه می دهد تا از اعضای خانواده خود حمایت مالی کنند تا از طریق فرآیند مهاجرت به کانادا برای زندگی دائم در کانادا بیایند.

برای اینکه اسپانسر شوید، باید شهروند کانادا یا مقیم دائم باشید. به عنوان حامی، می توانید به کانادا بیاورید:
همسر، شریک عام یا همسر شما
فرزند شما کمتر از 22 سال سن دارد. شرایط خاص ممکن است به شما اجازه دهد از کودکانی که بیش از حد سنی هستند حمایت مالی کنید.
پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ شمامجوز کار؛اقامت کانادا

4. مجوز کار؛اقامت کانادا:

هنگام شروع سفر خود به کانادا، بسیاری از متقاضیان ابتدا یک فرصت شغلی در این کشور پیدا می کنند. این نه تنها به آنها کمک می کند تا تجربه کاری کانادایی کسب کنند، بلکه شانس آنها را در روند مهاجرت به کانادا نیز افزایش می دهد.

در شرایطی که مجوز کار مبتنی بر LMIA است، کارفرمای بالقوه کانادایی متقاضی ابتدا از طرف کارگر برای LMIA درخواست می‌کند. LMIA کارفرما باید توسط سرویس کانادا تایید شود تا کارگر برای مجوز کار درخواست دهد.

5. مهاجرت تجاری؛اقامت کانادا:

برنامه‌های مهاجرت تجاری کانادا با هدف ایجاد فرصت‌های جدید در بازارهای محلی با استقبال از افراد دارای مهارت و تجربه برای کمک به رشد و تسریع فرآیند مهاجرت به کانادا برنامه‌ها و ویزاهای زیر برای جذب کارآفرینان، خوداشتغالی و تاجرانی طراحی شده‌اند که شهروند کانادا نیستند. هر برنامه برای نوع خاصی از مهاجران تجاری با هدف خاصی در کانادا طراحی شده است.مهاجرت تحصیلی؛اقامت کانادا

6. مهاجرت تحصیلی؛اقامت کانادا:

اگر روش تحصیل با شرایط شما سازگار باشد ؛ شما بهترین راه را برای مهاجرت به کانادا یافته اید. زیرا روش تحصیل از میان همه راه های دیگر مهاجرت به کانادا به چند دلیل مناسب ترین گزینه است. زیرا این روش مهاجرتی به کانادا ؛ دستیابی به مراحل کلیدی بعدی در کانادا را هموار میکند:
۱- اجازه کار:
شما پس از فراغت از تحصیل ؛ مجوز کاریابی سه ساله را دریافت می کنید.مضافا کارفرمایان کانادایی ترجیح به جذب فارغ التحصیلانی کانادایی دارند.
۲- زمینه بسیار مساعد برای دریافت اقامت دائم کانادا برای شما فراهم میشود.
۳- اخذ پاسپورت کانادا تسهیل می گردد.
۴-شرایط برای دریافت وام مسکن فراهم خواهد شد.

در این میان ادامه تحصیل فرزندتان در کانادا بی نظیر ترین فرصت بخصوص برای افراد زیر ۱۸ سال است. مناسب ترین راه برای مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به  کانادا از طریق تحصیل ؛ مدارس شبانه روزی مستقل است.

تحصیل در کانادا می تواند یک تجربه ارزشمند در زندگی شما یا فرزندانتان باشد. سیستم آموزشی کانادا زمینه های غنی از گزینه ها را برای دانش آموزان و دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. مدارس، برنامه ها و مکان های مشهور جهانی متعددی برای انتخاب وجود دارد. کانادا دارای بهترین و پیشرفته ترین سیستمهای آموزشی در جهان است و محیطی بسیار مناسب برای تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال ما ایرانیان است.مدارس شبانه روزی در کانادا راه میانبری برای اخذ اقامت کانادا برای والدین نیز است. شما میتوانید با ویزای همراه کانادا برای مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به  کانادا از طریق تحصیل اقدام کنید.مهاجرت به کانادا از راه ویزای استارت آپ کانادا برای کارآفرینان

مهاجرت به کانادا از راه ویزای استارت آپ کانادا برای کارآفرینان-Startup Visa Canada

یکی دیگر از برنامه های کانادا ؛برنامه ویزای استارت آپ کانادا فرصتی برای کارآفرینان فراهم میکند. کارآفرین با ایده های نوآورانه کسب و کار که در مقیاس جهانی قابل رقابت است ؛ می تواند برای کانادایی ها ایجاد اشتغال کند. این نوع مهاجرت ؛ تحت برنامه ویزای استارت آپ معروف است.

برنامه مهاجرتی استارت آپ کانادا به یک نفر و یا گروهی متشکل از حداکثر پنج کارآفرین اقامت کانادا اهدا میکند. این گروه میتوانند با هم روی پروژه مشابهی کار کنند و همگی و خانواده شان  به عنوان مقیم دائم به کانادا مهاجرت کنند.

دکمه بازگشت به بالا