اقامت فرانسه

مهاجرت تمکن مالی فرانسه

اقامت فرانسه از دو راه تمکن مالی با مهاجرت خانواده گی و تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی امکان پذیر است. ویزای تحصیلی زیر ۱۸ سال با ویزای همراه والدین روشی ۱۰۰٪ قانونی؛ سریع و کم هزینه برای فرانسه است.

در ذیل هر دو روش تمکن مالی فرانسه و  تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی را تشریح میکنیم.

روش تمکن مالی در فرانسه:

 ویزای شخصی تمکن مالی در فرانسه برای کسانی است که می توانند حداقل ۱۶۰۰۰ یورو در سال  درآمد داشته باشند و این درآمد منشا شغلی خود شخص نباشد.ضمنا متعهد می شوند که در فرانسه کار نکنند، در این شرایط افراد میتوانند اجازه اقامت قابل تمدید به صورت نامحدود با اعتبار یک ساله دریافت کنند.وبا تاکید اینکه سالیانه قابل تمدید است. پس از پنج سال اقامت قانونی و حضور فیزیکی حداقل 183 روز در سال، متقاضی واجد شرایط اقامت دائم است پس از اقامت دائم، فرد می تواند برای تابعیت فرانسه درخواست کند.تمکن مالی فرانسه (آپدیت 2023)

مزایای اخذ اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی چیست؟

  • حق مسافرت آزادانه در منطقه شنگن بدون ویزا؛
  • انتخاب املاک و مستغلات برای خرید در هر شهر فرانسه بدون محدودیت.
  • تحصیل کودکان در مدارس ابتدایی، متوسطه، استثنایی و دانشگاه های کشور به صورت مساوی با شهروندان.
  • یک روش ساده برای جایگزینی گواهینامه رانندگی در گواهینامه اروپایی؛
  • ثبت اجازه اقامت برای اعضای خانواده؛
  • امکان درخواست برای اقامت دائم به مدت 5 سال  و سپس برای شهروندی.

شرایط تمکن مالی فرانسه و الحاق خانواده:

کلیه افراد غیر از شهروند کشورهای اتحادیه اروپا به شرط داشتن شرایط مالی مکفی ؛ واجد شرایط درخواست تمکن مالی فرانسه هستند.

  • متقاضی اصلی؛ 
  • افراد تحت تکفل متقاضی اصلی (همسر متقاضی اصلی و فرزندان خردسال آنها) در صورت انتخاب اقامت اصلی خود در فرانسه.
  • متقاضی باید دارای درآمد ثابت و منظمی باشد که بتواند بدون توسل به کمک های رفاهی مقامات محلی، معاش خود را تامین کند.آسان‌ترین روش تمکن مالی فرانسه

مهاجرت به فرانسه از راه ثبت نام فرزند در مدارس شبانه روزی:

چنانچه فرزندتان پس از دیپلم در داخل ایران؛  از دانشگاه های فرانسه پذیرش بگیرند باید برای تحصیل شهریه بپردازند. 

 در صورت اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی فرانسه این مشکل بر طرف میشود . دانش آموزان پس از فراغت از تحصیل متوسطه بصورت رایگان در دانشگاه های فرانسه و در رشته مورد نظر ثبت نام میشوند. این موضوع در صورتی است که دانش آموز در فرانسه دیپلم گرفته باشد. پس تا دیر نشده چنانچه فرزند دارای ۱۲ سال تا ۱۸ سال دارید؛ برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی فرانسه همین الان اقدام کنید.

اعزام  فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی فرانسه ؛ موجب تقویت اعتماد به نفس آنها خواهد شد. تعاملات اجتماعی فرزندان با محیط خارج ، سازگاری با محیط و انعطاف پذیری از جمله مهارتهای هستند که موجب تقویت اعتماد به نفس در آنها میشود. بدیهی است چنین فرصتی در داخل کشور برای فرزندان شما وجود ندارد. زیرا فرزندان زیر ۱۸ سال در داخل کشور ؛بصورت کاملا وابسته ؛ رشد میکنند و فضای عملی برای بروز استعداد های اجتماعی ندارند.تمكن مالی فرانسه 2023

دکمه بازگشت به بالا