اقامت سوئیس

بهترین مدارس شبانه روزی در سوئیس کدام است؟

 مهاجرت به سوئیس از راه تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی بسیار متداول است.

در روش تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی  با ویزای همراه والدین؛ امکان مهاجرت خانواده گی وجود دارد. در عین حال امکان اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل در مدارس شبانه روزی بدون حضور والدین البته با تعیین قیم وجود دارد.

روشی۱۰۰٪ قانونی برای مهاجرت به سوئیس است که  امکان اخذ اقامت دائم و پاسپورت سوئیس نیز برای فرزندان فراهم خواهد شد.

چرا فرزندمان را برای تحصیل مدرسه شبانه روزی به اروپا یا کانادا بفرستیم؟

حقیقت این است که امروزه مشغله کاری والدین در ایران  از یک طرف و موضوع فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی اروپا و کانادا موضوع داغ خانوار ها است. چرا؟

در کشور ما همه خانوارها ؛ پشتوانه مالی جهت تحصیل فرزندان به مدرسه شبانه روزی اروپا یا کانادا را ندارند. لذا تکلیف این خانواده ها مشخص است.اما طبقات دیگر جامعه از جمله بازاریان؛ کارخانه داران و صنعتگران ؛ تولیدکنندگان مسکن و ساخت و ساز ؛ پزشکان متخصص و سایر طیفی از جامعه که دارای امکانات مالی بسیار خوب نیز هستند؛ نیز از این امر مهم غافلند. اقامت زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی سوئیس

هزینه مدرسه شبانه روزی در سوئیس چقدر است؟

هزینه های مدرسه شبانه روزی سوئیس. مدارس شبانه روزی سوئیس در مقایسه با سایر کشورهای جهان بسیار گرانتر هستند. طبق SCMP، یک مدرسه شبانه روزی در سوئیس می تواند حدود 42000 فرانک فرانک هزینه داشته باشد و تا 90000 فرانک فرانک یا در برخی موارد حتی به بیش از 150000 فرانک فرانک برسد.همانطور که از هزینه های ذکر شده در بالا میبینید ، مدرسه شبانه روزی در سوئیس دارای حق بیمه است. برخی از شهریه ها شامل اقامت، غذا، کتاب و دسترسی به امکانات می باشد.علاوه بر شهریه، والدین ممکن است نیاز به پرداخت هزینه های زیر داشته باشند. هزینه پذیرش/ثبت نام (اغلب حدود 3000 یورو)هزینه مدرسه شبانه روزی در سوئیس چقدر است؟

ویزا و مهاجرت برای تحصیل افراد زیر ۱۸ سال به سوئیس:

برای دریافت ویزا باید به سفارت سوئیس در ایران مراجعه کنید. نیاز به ارائه نامه پذیرش از مدرسه، مدرک مالی، پاسپورت معتبر و سایر مدارک الزامی است. سپس می توانید فرم درخواست را پر کنید و هزینه را پرداخت کنید. پس از تایید ویزا، می توانید مقدمات سفر را آغاز کنید.

بسته به ملیت فرزند شما، ممکن است برای حضور در مدرسه در سوئیس به ویزا و اجازه اقامت نیاز داشته باشد. به عنوان یک قاعده، کسانی که از اتحادیه اروپا (EU) و منطقه اقتصادی اروپا (EEA) هستند نیازی به ویزا ندارند، اما کسانی که از کشورهای دیگر هستند نیاز به ویزا دارند. با این حال، ضروری است که الزامات را از قبل بررسی کنید.نحوه انتخاب یک مدرسه شبانه روزی سوئیس چیست؟

    

دکمه بازگشت به بالا