ویزای شینگن

موضوع این بخش ؛ویزای شینگن  شامل  شرایط و مراحل ویزای اروپا از طریق کشورهای اروپایی است. افزایش احتمال امکان ویزای کانادا  با داشتن ویزای شینگن وجود دارد. اگرچه تنها عامل نیست. راحت ترین کشور ویزای شنگن در اروپا در کمترین زمان و حداقل هزینه کشور سوئیس است. ما به شما توصیه میکنیم که قبل از اقدام برای درخواست اولین ویزای شینگن خود ؛ به چند کشور دیگر از جمله دبی؛ ترکیه؛ قبرس و بلغارستان از طریق ویزای توریستی مسافرت کنید. تاریخچه سفر عامل بسیار مهمی در افزایش احتمال صدور ویزای شینگن به حساب می آید. مهاجرت به اتریش

ویزای شینگن توریستی – سفر به اروپا برای گردشگری

ویزای توریستی شینگن به اتباع کشورهای ثالث اجازه می دهد تا حداکثر به مدت 90 روز در یک دوره 6 ماهه با هدف سفر یا بازدید از اروپا برای تفریح ​​وارد منطقه شینگن شوند.

چه کسانی هنگام سفر به اروپا برای گردشگری به ویزای شینگن توریستی نیاز دارند؟

شهروندان غیر اروپایی که مایل به سفر به اروپا برای مقاصد گردشگری هستند ممکن است لازم باشد برای ویزای کوتاه مدت شینگن تحت مشخصات “توریستی” درخواست دهند.

اگر ملیت شما در لیست کشورهایی است که اتباع آنها به ویزای کوتاه مدت نیاز دارند، باید برای ویزای توریستی شینگن درخواست دهید  .ویزای شینگن

مدارک ویزای شینگن توریستی :

  • فرم درخواست ویزا . به طور کامل با اطلاعات صحیح تکمیل شده و در پایان چاپ و امضا شده است.
  • دو عکس اخیر در طی سه ماه گذشته، مطابق با معیارهای عکس ویزای شینگن گرفته شده است .
  • پاسپورت معتبر نه بیشتر از ده سال و با حداقل اعتبار سه ماه بیشتر از اقامت برنامه ریزی شده شما؛ باید حداقل دو صفحه خالی داشته باشد تا بتوان برچسب ویزا را چسباند.
  • رزرو رفت و برگشت یا برنامه سفر . سندی که شامل تاریخ و شماره پرواز است که ورود و خروج از منطقه شنگن را مشخص می کند. با نحوه رزرو پرواز برای درخواست ویزای توریستی آشنا شوید.
  • بیمه سلامت مسافرتی . مدرکی مبنی بر اینکه بیمه درمانی خریداری کرده اید که اورژانس های پزشکی را با حداقل 30000 یورو برای کل مدت اقامت خود پوشش می دهد. بیمه نامه را می توان به راحتی به صورت آنلاین از Europ Assistance خریداری کرد.شرایط ویزای شینگن

سایر مدارک:

  • مدرک اقامت . شواهدی که نشان می دهد شما در طول مدت اقامت خود در شینگن در کجا اقامت خواهید داشت. این می تواند یک: رزرو هتل/ خوابگاه با نام، آدرس کامل، تلفن و ایمیل، برای تمام مدتی که در منطقه شینگن خواهید بود.قرارداد اجاره اگر مکانی را اجاره کرده اید، در کشوری که در آن اقامت خواهید داشت.
  • نامه برگزار کننده تور اگر با آژانس تور مسافرتی خواهید داشت.
  • اثبات تمکن مالی . شواهدی که نشان می دهد شما پول کافی برای حمایت از خود در طول اقامت خود در شینگن دارید. این می تواند یک:صورت حساب بانکی .نامه حمایت مالی. زمانی که شخص دیگری از سفر شما به منطقه شینگن حمایت مالی می کند. همچنین اغلب به آن سوگندنامه پشتیبانی نیز گفته می شود.ترکیبی از هر دو .
  • مدارک وضعیت اشتغال :در صورت شاغل بودن :قرارداد استخدام، اجازه از کارفرما را ترک کنید؛ اظهارنامه مالیات بر درآمد؛ و در صورت خوداشتغالی: کپی مجوز کسب و کار شما،صورت حساب بانکی شرکت در 6 ماه اخیر واظهارنامه مالیات بر درآمد (ITR)
  • اگر دانش آموز : مدارک ثبت نام وبدون اعتراض نامه از دانشگاه
  • برنامه سفر . شرح سفر شما به اروپا، هدف شما از سفر، مکان هایی که قرار است در اروپا بازدید کنید، محدوده زمانی و تمام اطلاعات شخصی.
  • برای خردسالان :در صورت طلاق والدین یا گواهی تولد / گواهی فرزندخواندگی / حکم حضانت / گواهی فوت والدین /رضایت نامه از والدین، شامل کپی پاسپورت هر دو والدین/ قیم قانونیمدارک ویزای شینگن

درخواست ویزای شینگن توریستی را کجا ارسال کنیم؟

شما باید درخواست ویزای توریستی خود را در سفارت/کنسولگری/مرکز ویزای مقصد اصلی خود تسلیم کنید.

منظور ما از مقصد اصلی:

هنگام بازدید از یک کشور ، درخواست خود را در سفارت/کنسولگری/مرکز ویزا آن کشور ارسال کنید.

هنگام بازدید از بیش از دو کشور ، درخواست خود را در سفارت/کنسولگری/مرکز ویزا کشور ارسال کنید:

که در آن روزهای بیشتری را سپری خواهید کرد

که در آن ابتدا وارد عمل خواهید شد زیرا قصد دارید در هر یک از روزهای مساوی بگذرانید.

توجه داشته باشید که مقامات مقصد اصلی شما چگونه ارائه ویزا را در کشور شما تنظیم کرده اند. در کشورهای بزرگتر، ارائه ویزا از طریق حوزه های قضایی تنظیم می شود. اطمینان حاصل کنید که در سفارت، کنسولگری یا مرکز ویزای کشور مقصد خود که منطقه ای که در آن زندگی می کنید تحت صلاحیت آن است، درخواست دهید.ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت بدون زبان انگلیسی :

چگونه برای ویزای شینگن توریستی اقدام کنیم؟

برای تکمیل موفقیت آمیز درخواست ویزای شینگن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که واجد شرایط ویزای شینگن توریستی هستید . با توجه به اینکه چندین نوع ویزای شینگن وجود دارد ، باید مطمئن شوید که ویزای مورد نیاز شما همین است.
  • دریابید که کجا باید درخواست دهید.
  • بهترین زمان برای ارائه درخواست ویزای توریستی خود را مشخص کنید.
  • مدارک مورد نیاز برای ویزای شینگن توریستی را جمع آوری کنید.
  • از سفارت کشور مقصد خود وقت بگیرید . ممکن است مجبور شوید این قرار را به صورت آنلاین یا حضوری در سفارت/کنسولگری/مرکز ویزا بگیرید.
  • در مصاحبه ویزا شرکت کنید .
  • هزینه ویزای توریستی را پرداخت کنید .
  • منتظر پاسخ در مورد درخواست ویزای خود باشید .مراحل ویزای شینگن

چه زمانی برای ویزای شینگن توریستی اقدام کنیم؟

درخواست ویزای توریستی خود را حداقل 15 روز تقویمی قبل از سفر برنامه ریزی شده خود به منطقه شینگن ارسال کنید. این آخرین موردی است که می توانید درخواست خود را ثبت کنید. از طرف دیگر، اولین زمانی که می توانید برای ویزای توریستی به منطقه شینگن درخواست دهید، سه ماه قبل از سفر است.

مدت زمان دریافت ویزا چقدر است؟

توصیه می شود حداقل 2 هفته قبل از سفر برنامه ریزی شده برای ویزای توریستی شینگن اقدام کنید. سپس کنسولگری سفارت در عرض 10 روز کاری به طور معمول (یا کمتر که معمولاً اتفاق می افتد)، زمان صرف شده برای انجام کلیه اسناد و درخواست مسافر پاسخ خواهد داد. بسته به موقعیت، در صورتی که موارد غیرعادی در مورد فردی وجود داشته باشد یا هر موقعیت سیاسی غیرعادی در حال حرکت باشد، زمان رسیدگی ممکن است تا دو ماه طول بکشد.

مدت اعتبار ویزا چقدر است؟

ویزای توریستی معمولاً برای اقامت بیش از 90 روز معتبر است . اگر زیاد سفر می‌کنید و نه تنها در یک کشور شینگن، توصیه می‌شود شکاف «چند ورودی» را در فرم درخواست پر کنید. به این ترتیب شما می توانید در مدت زمانی که برای ویزای صادر شده خود می توانید به منطقه شینگن وارد و خارج شوید.ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت- یونان:

آیا می توانم ویزای شینگن توریستی را تمدید کنم؟

ویزای شینگن توریستی فقط در موارد بسیار خاص قابل تمدید است، مانند:

ورود دیرهنگام

دلایل بشردوستانه

فورس ماژور

دلایل شخصی مهم

با این حال، به یاد داشته باشید که شانس تمدید ویزای شما بسیار کم است. برای دریافت تمدید ویزای توریستی به هر یک از دلایل ذکر شده در بالا، درخواست شما به دلایل بسیار قوی نیاز دارد.ارزانترین کشور مقصد اروپایی جهت مهاجرت

دکمه بازگشت به بالا