اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا

چنانچه شرایط زیر را دارید ما میتوانیم برای شما اقامت دائم اروپا شینگن به روش ۱۰۰ ٪ قانونی در حداقل زمان و با کمترین هزینه از یکی از روشهای فوق اقدام کنیم.

مجوز اقامت بلند مدت اروپا ؛ اقامت دائم در یک کشور عضو اتحادیه اروپا ۱۰۰٪ قانونی با حد اقل هزینه از روشهای تمکن؛خرید ملک ؛ثبت شرکت؛ثبت نام فرزندان در مدرسه شبانه روزی امکان پذیر است.

مجوز اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا یک عنوان اقامت دائم برای زندگی در یک کشور عضو اتحادیه اروپا است. توجه داشته باشید که دانمارک، ایرلند و بریتانیا بخشی از برنامه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا نیستند.

برای واجد شرایط بودن، اتباع کشورهای ثالث باید حداقل به مدت پنج سال در کشور اتحادیه اروپا محل درخواست خود زندگی کرده باشند. بهترین چیز در مورد اجازه اقامت دائم اروپا شینگن این است که تا اطلاع ثانوی معتبر است. نیازی نیست آن را تمدید کنید، یا بعد از یک دوره مجددا برای یکی درخواست دهید.مهاجرت تحصیلی به سوئیس در مدارس شبانه روزی

چه کسانی واجد شرایط اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا هستند؟

برای درخواست اجازه اقامت اتحادیه اروپا برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا باید چندین شرط را داشته باشید. معیارهای واجد شرایط بودن برای اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا به شرح زیر است.

باید حداقل 5 سال در کشور اتحادیه اروپا که در آن درخواست داده اید زندگی کرده باشید.
باید توانایی مالی برای حمایت از خود را داشته باشید. اگر وابستگان دارید، باید ثابت کنید که ابزار کافی برای حمایت از آنها نیز دارید.
باید به زبان رسمی کشوری که برای اجازه اقامت اتحادیه اروپا درخواست می کنید، تسلط کافی داشته باشید.
باید حداقل دانش اولیه از سیستم حقوقی و اجتماعی و شیوه زندگی در کشوری که درخواست می دهید داشته باشید.
برای اخذ اقامت دائم اروپا شینگن ؛ باید فضای زندگی کافی (اجاره یا خرید) برای خود و اعضای خانواده تان که بخشی از خانواده شما هستند، دارید.دلتنگی مهاجرت تحصیلی سوئیس در مدارس شبانه روزی

الزامات اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا:

مدارک مورد نیاز برای اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا هسته اصلی درخواست شما است. از آنجایی که هیچ مصاحبه ای برای این نوع اجازه اقامت وجود ندارد، تصمیم گیری در مورد درخواست شما بیشتر به مدارک مورد نیاز برای اقامت دائم اروپا شینگن بستگی دارد.
با این حال، اسناد بسیار کمی وجود دارد که باید ارسال کنید. مدارک مورد نیاز برای اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا به شرح زیر است:

  • گذرنامه معتبر شما.
  • یک عکس طبق قوانین عکس شینگن.
  • کپی رنگی از صفحات گذرنامه حاوی اطلاعات شخصی و همه صفحاتی که دارای برچسب یا مهر هستند.
  • شواهدی که حداقل پنج سال در آن کشور اقامت داشته اید.
  • گواهی ثبت نام معتبر که هنگام ورود شما به کشور میزبان صادر می شود.
  • مدارک دال بر زندگی شما در این کشور، مانند قبوض آب و برق و قراردادهای اجاره.
  • شواهدی مانند فیش حقوقی، صورتحساب بانکی، اظهارنامه مالیاتی مبنی بر اینکه شما مشغول به کار، تحصیل، خوداشتغالی، خودکفایی یا جستجوی کار بوده اید.
  • اثبات درآمد. این می تواند قرارداد کاری، صورت حساب بانکی، فیش حقوقی و غیره باشد.
  • اثبات محل اقامت. یک قرارداد اجاره یا سند مالکیت خانه ارسال کنید، که همچنین منطقه محل شما را نشان می‌دهد.
  • بیمه سلامت. شواهدی را ارائه دهید که نشان می‌دهد بیمه درمانی شما توسط دولت یا خصوصی ارائه می‌شود.
    لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط الزامات مشترک برای اقامت دائم اروپا شینگن هستند. برخی از آنها دارای چند الزام اضافی هستند که ممکن است از یک دسته متقاضی به دسته دیگر تغییر کند.مراحل پذیرش تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی سوئیس

هزینه اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا

هزینه های مجوز اقامت دائم اروپا شینگن از یک کشور اتحادیه اروپا به کشور دیگر متفاوت است. این کشورها به همان میزانی که اتباع آنها برای کارت شناسایی خود پرداخت می کنند، از متقاضیان دریافت می کنند.
یعنی در هلند، متقاضیان بزرگسال باید ۱۷۱ یورو بپردازند، در حالی که در آلمان متقاضیان باید ۱۰۹ یورو هزینه بپردازند.

پردازش درخواست اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا

یک کشور اتحادیه اروپا حدود چهار تا شش هفته طول می کشد تا درخواست اجازه اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا را بررسی کند. لذا حد اقل زمان برای پردازش اقامت دائم اروپا شینگن ؛ باید یکماه در نظر بگیرید.

اعتبار مجوز اقامت بلند مدت اتحادیه اروپا

اعتبار کارت اقامت اروپا به کشور اتحادیه اروپا که در آن درخواست می دهید بستگی دارد. با این حال، سند به طور خودکار بدون هیچ شرط یا الزامی قابل تمدید است.هزینه های تحصیلی زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی سوئیس

مزایای اصلی کارت اقامت دائم اتحادیه اروپا عبارتند از:

به شغل و فعالیت های خوداشتغالی دسترسی خواهید داشت.
به آموزش و آموزش حرفه ای دسترسی خواهید داشت.
از حمایت و کمک اجتماعی برخوردار خواهید بود (حداقل مزایای اصلی).
به کالاها و خدمات دسترسی خواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا