اقامت اسلوونی

اقامت اسلوونی از روشهای ۱۰۰٪ قانونی تحت نظر کارشناسان مجرب اسلوونیایی انجام خواهد شد. مهاجرت سریع و کم هزینه به حوزه شینگن از طریق اخذ اقامت اسلوونی در کوتاهترین زمان توسط کارشناسان

اسلوونی کشوری در اروپای مرکزی با جغرافیا، جمعیت و آب و هوای متنوع است. در حالی که اسلوونی کمترین تراکم جمعیت را دارد، با دو میلیون نفر جمعیت بیش از 20273 کیلومتر مربع، هنوز هم ساکنان سراسر اروپا هستند.
کارهای زیادی برای انجام دادن در اسلوونی وجود دارد که مهاجران به طور فزاینده ای علاقه مند به مهاجرت به آنجا هستند. از جمله دلایلی که بسیاری از آنها به این کشور نقل مکان می کنند، محیط زندگی تمیز و آرام، مناظر حماسی، غذاهای متنوع است.

اسلوونی در یک نگاه:

پایتخت :لیوبلیانا
جمعیت :حدود 2.1 میلیون
دین :کاتولیک، اسلام، مسیحیت
سیستم حقوقی: جمهوری پارلمانی
واحد پول :یورو (یورو)
زبان های اصلی : اسلوونیایی، صرب-کرواسی، ایتالیایی، مجارستانی

چه کسی می تواند به اسلوونی مهاجرت کند؟

اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا / EEA / سوئیس هستید ، روند طولانی مهاجرت به اسلوونی را خواهید داشت. ابتدا باید درخواست ویزا برای ورود به کشور و سپس اجازه اقامت برای اقامت قانونی بدهید.

اجازه اقامت دائم اسلوونی:

پس از پنج سال اقامت در اسلوونی با مجوز اقامت موقت، می توانید برای اجازه اقامت دائم درخواست دهید، بنابراین، اقامت دائم شوید. اعتبار مجوز اقامت دائم ده سال است و قابل تمدید است. با داشتن وضعیت اقامت دائم در اسلوونی، شما از مزایای مشابه شهروندان اسلوونی برخوردار خواهید بود.

چگونه در اسلوونی شهروندی یا تابعیت کسب کنیم؟

اگر حداقل ده سال در این کشور اقامت داشته باشید، می توانید تابعیت اسلوونی را دریافت کنید. پنج سال گذشته باید مستمر باشد. برای دریافت شهروندی اسلوونی، باید مدرکی دال بر توانایی زبان اسلوونیایی خود داشته باشید.

علاوه بر این، سایر مسیرهای اخذ تابعیت در اسلوونی عبارتند از:

– از طریق تولد.
– بر اساس نسب.
– از طریق ازدواج.
– از طریق سرمایه گذاری

آیا اسلوونی اجازه تابعیت دوگانه را می دهد؟

اسلوونی اجازه تابعیت مضاعف را می دهد. با این حال، پس از اخذ تابعیت اسلوونی از طریق تابعیت، باید تابعیت خارجی خود را رها کنید. تنها در موارد زیر ملزم به ترک تابعیت نخواهید بود:

کشور محل اقامت شما به شما اجازه انجام این کار را نمی دهد.
با اخذ تابعیت اسلوونی، ملیت فعلی خود را از دست خواهید داد.
کشور محل اقامت فعلی شما هنوز در مورد انصراف از تابعیت شما تصمیم نگرفته است.

دکمه بازگشت به بالا