اقامت پرتغال

تمکن مالی پرتغال

مهاجرت به پرتغال از روشهای مختلف امکان پذیر است . اخذ اقامت پرتغال تمکن طلایی شامل دو روش متداول است که به تمکن مالی پرتغال و ویزای طلایی یا خرید ملک شناخته میشود. روشهای ۱۰۰٪ قانونی در حداقل زمان و با کمترین هزینه ؛ بدون حضور و بدون زبان ؛ شامل مهاجرت خانواده گی نیز میگردد.

در قسمت اول ؛شما میتوانید اطلاعات مربوط به ویزا؛ مزایا؛ شرایط و مدارک روش تمکن مالی پرتغال را کسب کنید. در ادامه مراحل ؛ تمدید؛ هزینه ها و مدت زمان اعتبار این روش به تفصیل بیان می شود.

اقامت پرتغال تمکن طلایی دو راه مهاجرت به پرتغال است؛  که به تمکن مالی پرتغال و ویزای طلایی یا خرید ملک معروف است.ذیلا روشهای ۱۰۰٪ قانونی در حداقل زمان و با کمترین هزینه  معرفی میشود . مزیت  این روشها  بدون حضور و بدون زبان ؛ شامل مهاجرت خانواده گی نیز میگردد.

تمکن مالی پرتغال:

هنگامی که اجازه اقامت پرتغال را از طریق ویزای D7 دریافت می کنید، خانواده شما می توانند تحت قانون اتحاد مجدد پرتغال به شما ملحق شوند یا با شما متحد شوند. به عنوان دارنده این مجوز، شما این حق را دارید که اعضای خانواده خود را که در کشور دیگری مقیم هستند نیز شامل کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که برای الحاق خانواده به SEF پرتغال (خدمات مهاجرت و مرزها) درخواست دهید و مدرک قانونی دال بر رابطه خود با اعضای خانواده که می خواهید به این برنامه اضافه کنید ارائه دهید. فهرست اعضای خانواده را که واجد شرایط درخواست الحاق خانواده با ویزای D7 پرتغال هستید، ببینید.

  • شریک یا همسر شما
  • فرزندان شما زیر 18 سال
  • فرزندان معلول شما یا همسر / شریک زندگی شما.
  • کودکان بالای 18 سال (که به شما یا همسرتان وابسته هستند).
  • خواهر و برادرهای کوچک شما
  • والدین شما یا همسر.ویزای تمکن مالی پرتغال

شرایط تمکن مالی پرتغال:

  • فردی – 635 یورو در ماه یا 7620 یورو در سال
  • زوج متاهل – 1271 یورو در ماه یا 15252 یورو در سال
  • هر فرد وابسته اضافی (کوچک) – 318 یورو در ماه یا 3816 یورو در سال
  • هر فرد وابسته اضافی (بزرگسال) – 191 یورو در ماه یا 2292 یورو در سال

انواع سرمایه گذاری برنامه ویزای طلایی پرتغال:

در اینجا جزئیات سه نوع سرمایه گذاری مختلف ارائه میشود:

سرمایه گذاری املاک پرتغالی-خرید ملک در پرتغال

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات رایج ترین مسیر برای برنامه ویزای طلایی پرتغال است.

دولت پرتغال سه دسته مختلف سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد.اقامت دائم پرتغال تمکن مالی پرتغال

اولین گزینه سرمایه گذاری در هر ملکی به ارزش 500,000 یورو (580,700 دلار) یا بیشتر است. 

سرمایه‌گذاری می‌تواند در یک ملک یا ده ملک باشد، اما باید حداقل مقدار را رعایت کنند. 

با توزیع سرمایه خود در چندین ملک، می توانید بخشی از آن ارزش را برای اقامت در خارج از کشور و قسمت باقی مانده را برای سرمایه گذاری استفاده کنید.

اکثر سرمایه گذارانی که این گزینه را انتخاب کرده اند، روی املاک در لیسبون، پورتو یا در امتداد ساحل تمرکز کرده اند؛که با توجه به قوانین جدید تقریبا این گزینه منتفی است. 

گزینه دوم با کاهش هزینه سرمایه گذاری به 350,000 یورو (406,600 دلار) به بازسازی املاک قدیمی تر انگیزه می دهد. 

در این صورت ملک می تواند در هر نقطه ای از محدوده بهسازی شهری باشد اما باید حداقل 30 سال قدمت داشته باشد و پروژه نوسازی باشد.

گزینه سوم با هدف افزایش سرمایه گذاری در حومه پرتغال است. این ارزان ترین گزینه با تنها 280000 یورو (325000 دلار) است، اما فقط سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در املاک روستایی واجد شرایط است. 

این املاک اغلب در سرزمینی بین پرتغال و اسپانیا ظاهر می شوند که اساساً هیچ چیز وجود ندارد. بنابراین، جای تعجب نیست که استقبالی از آنها صورت نمیگیرد.لذا این معاملات کمتر رایج هستند.

بطور کلی قیمتهای املاک در پرتغال افزایش بی رویه یافته و مسیر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات سود آور نیست و دیگر  بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری (ROI) قابل تحقق نیست. افرادی که به دنبال ایجاد ROI مناسب 12٪ یا بیشتر هستند، با این طرح به آن دست پیدا نمی کنند. بخصوص اینکه در مناطق پر تراکم مانند لیسبون؛ پورتو و نوار ساحلی ؛ طبق قانون جدید ؛ گلدن ویزا ملغی شده است. و در مناطق دیگر متقاضی ندارد.

حالا که هیچ یک از گزینه های املاک و مستغلات برای شما جذاب نیست ؛یکی از انواع دیگر سرمایه گذاری ممکن است مسیر بهتری را برای ویزای طلایی پرتغال شما فراهم کند.هزینه تمکن مالی پرتغال

دکمه بازگشت به بالا