اقامت انگلیس

فرزندان زیر ۱۸ سال تحصیل در فرانسه

اقامت انگلیس مدرسه شبانه روزی یکی از روشهای سریع مهاجرت به انگلیس است. در این روش شما میتوانید فرزند زیر ۱۸ سال خود را در مدرسه شبانه روزی انگلیس ثبت نام کنید و خودتان ویزای همراه بگیرید.

در عین حال امکان اعزام فرزند بدون والدین هم با تعیین سرپرست یا قیم وجود دارد.

اقامت انگلیس از روش تحصیل افراد زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی میسر می باشد. این نوع مهاجرت با ویزای همراه والدین ۱۰۰٪ قانونی با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان و امکان  قیم بدون حضور والدین نیز امکان پذیر است.

اگر شما هم از آن دسته والدین هستید که مشغله زندگی و کاری ؛ امکان مهاجرت را برای شما محدود کرده است. در عین حال می خواهید فرزندان زیر ۱۸ سال را به مدارس شبانه روزی یا پانسیون در انگلیس بفرستید. و خودتان ویزای همراه بگیرید و یا در ایران بمانید ولی در عین حال برای فرزند تان سرپرست یا قیم بگیرید. این گزینه خوراک شما است. 

جهت بررسی این نوع مهاجرت به شما پیشنهاد میکنیم که سر فصل های زیر را در وبسایت ما مطالعه فرمایید.

پانسیون مدارس فرانسهسرفصل اقامت انگلیس از راه تحصیل فرزند زیر ۱۸ سال :

یکی از روشهای بسیار ساده اخذ اقامت انگلیس از روش تحصیل افراد زیر ۱۸ سال در مدرسه شبانه روزی است.

این نوع مهاجرت با ویزای همراه والدین ۱۰۰٪ قانونی امکان پذیر است. در این روش سریع ؛ شما می توانید کمترین هزینه و کوتاهترین زمان را برای دریافت تجربه کنید. امکان  قیم بدون حضور والدین نیز وجود دارد.

  • چرا فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان تحصیل میکنند ؟
  • مزایای تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان
  • معایب تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان
  • سیستم آموزشی و مراحل پذیرش تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان
  •  روشهای اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان
  • مراحل اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان
  • مدارک اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان
  • خوابگاه و اسکان اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان
  • شرایط ویزای والدین اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان
  • هزینه های اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان
  • شرایط مورد نیاز برای اعزام فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی (واجدین شرایط) انگلستان 

همواره میلیونها نفر در دنیا برای ادامه تحصیل و به نوعی مهاجرت به خارج از کشور اقدام میکنند. ایران نیز از این امر مستثنی نیست. مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی انگلستان از دیر باز در بین ایرانیان مرسوم بوده است.

 حتی به نوعی نرخ مهاجرت و اعزام فرزندان زیر 18 سال از طرف والدین به خارج از کشور  در ایران بالاتر است.امروزه کمتر خانواده ای در ایران فاقد چنین تفکری است.حتی این موضوع به دغدغه روزمره والدین و نگرانی از آینده فرزندان زیر 18 سال تبدیل شده است. سایر مقالات مهاجرت فرزندان زیر ۱۸ سال برای تحصیل مدارس بین المللی-شبانه روزی کانادا؛ فرانسه؛ سوئیس و انگلستان  را مرور نمایید. هزینه خوابگاه دانش آموزان پانسیون فرانسه

کمبود منابع اطلاعاتی در مورد مهاجرت افراد زیر۱۸ سال:

اما در این ارتباط متاسفانه به دلایل گوناگون در کشور ما مراجع رسمی و اطلاعات شفاف و قابل اعتماد وجود ندارد. و همیشه خانواده ها برای فرزندان زیر 18 سال در میان انبوهی از تبلیغات درست و یا نادرست، قدرت تشخیص مراجع با اطلاعات شفاف و دقیق را دارند. در ذهن همه افراد سوالات بیشماری در خصوص تحصیل فرزندان زیر 18 سال شکل میگیرد.  برخی در پی کسب اطلاعات درست به مرجعی از طریق وب سایتها و شبکه های اجتماعی برای کسب اطلاعات درست جهت تحصیل فرزندان زیر 18 سال روی می آورند.

با توجه به تجربیات کارشناسان شرکت مشاوران بین الملل کاسپین مهاجر در خصوص کشورها و مدارس خصوصی شبانه روزی در کانادا ، انگلستان ،سوئیس و فرانسه شما میتوانید از مشاوره حضوری ما بهره مند شوید.ویزای همراه والدین دانش آموز فرانسه

هزینه هزینه تحصیل فرزندان زیر 18 سال در مدارس انگلیس:

به این نکته نیز توجه کنید که درست است که هزینه تحصیل فرزندان زیر 18 سال در مدارس خارج از کشور ، نسبتا زیاد است . اگر مدارس شبانه روزی باشد و به عبارتی پانسیون باشد، این هزینه ها بیشتر نیز میگردد. اما در عوض هزینه دانشگاه رایگان خواهد بود. به عبارت دیگر چنانچه فرزند شما در ایران دیپلم بگیرد و بخواهد در مقطع لیسانس از دانشگاه های انگلستان پذیرش بگیرد؛ طبیعی است که فرزند شما ؛ دانشجوی بین المللی محسوب میشود. شایان ذکر است شهریه دانشجویان بین المللی بسیار سنگین است. در حالیکه اگر فرزند شما در انگلیس دیپلم بگیرد ؛ بدون پرداخت شهریه و به صورت رایگان وارد دانشگاه میشود. لذا مهاجرت تحصیلی افراد زیر ۱۸سال به انگلستان در مدارس شبانه روزی ؛ پس از اخذ دیپلم ؛ تحصیل رایگان دانشگاهی را بدنبال خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا